Alla inlägg under november 2009

Av neverleave - 30 november 2009 16:41

"Jag tävlar hos KisseGirl om ett bokprojekt hos solentro till ett värde av 500:-"


Vinn ett bokprojet hos Solentro - gör en egen bok!
Du får 500 kr att handla för, Solentro har böcker från 148 kr inklusive frakt!


Tävlingsregler:

Kopiera bilden och texten ovan och publisera på din blogg, se till att länkarna fungerar och lämna sedan en kommentar här i detta inlägg med ditt namn, mailadress och länken till ditt inlägg.

Av neverleave - 27 november 2009 11:38

Hääärligt, nu har jag gjort iordning mig plockat iordning, diskat och dammsugit och plockat samman alla pantburkar som ska tas med till ica maxi. Känner mig duktig idag som hunnit med en massa då klockan bara är 11.40 och det är 20 minuter kvar till jag ska möta M.

Jag ska även försöka leta reda på julkartongerna så att jag kan ta fram gardinerna och stryka dem så at de är redo för att hängas upp imorgon. Jag har tvingat mitt hjärta att hjälpa mig med julpyntingen imorgon, han bryr sig inte om det där så mycket. Meda jag är helt galen när de kommer till julen och det ska julpyntas även om de kanske blir en flytt inom kort så ska de upp. Det blir dock ingen julgran iår men det behövs inte heller känner jag. Det räcker med en massa julpynt osv.

Det blir nog med julgrans år sen när man har barn som ska ha sina packet under julgranen där de kommer att vara att klämma på dem och trycka, och skaka för att försöka ta och komma på vad de skulle vara i paketet.

Jag hoppas bara det snön  snart kommer att komma, för det finns ju ingen riktig julkänsla utan kyla och snö.

Just nu är de ju bara en massa regn och plusgrader, kommer vi få ett vitt decmeber land iår?


JAG VILL HA SNÖ!!!


Nu ska jag ta och släcka och stänga av allt här hemma och ta en cigg och vänta på att M ska dyka upp utanför henne.




 


Ciao Ciao

Av neverleave - 27 november 2009 09:29

God morgon sötnosar. Känner mig på topp humör och gick upp tillsammans med hjärtat idag när han skulle gå till skolan vid klockan åtta. Även om jag inte sovit speciellt ,bra i natt då det har kliats så förbannat på mina ben och armar. Det började med för någon vecka sedan att det klicade på fötterna men sedan försvann de och nu har de kommit tillbaka igen och blivit ännu värre. Jag undrar verkligen vad de kan vara för något. Skrämmande!

Med tanke på att baby har lika dant fast bara på benen och de har gått upp och satt sig på låren så undrar man ju vad de kan vara för något.

Det är som små myggbett och klias hur mycket som helst så försvinner de inte nu under helgen så får de bli att ta sig till vårdcentralen på måndag. För jag dör ärligt talat av att jag ska klia sönder min hud. Nog pratat om kliningar och konstiga utslag och till något som är roligare.


Just nu sitter jag i babes linne och lyssnar på dead by april på högvolum och känner vad skönt de ska bli med helg och hur roligt de ska bli med denna helgen.

För idag är de fredag och mys som gäller men jag ska även ta och plugga matte för att jag känner att detta kapitlet verkligen flyter på. Och eftersom att jag ska träffa svärmor idag så tänker jag ta med matteboken fråga henne lite saker angående några tal. Jag hoppas inte att man självsäkerhet kommer att försvinna för just nu känns de som om jag kommer att klara matte provet hur lätt som helst. Konstigt nog!


Nu ska jag ta och hoppa i något ordenligt och något som ger ett bra intryck för de är ju det man vill göra när man är och kollar efter en lägenhet. Måste alla fall ta och locka till håret idag så att det ser lite vettigt ut alla fall. =) Hatar när mitt hår har blivit så långt att det är självlockigt och jag vill inte platta det för att jag tycker att lockarna är fina så det blir att locka till dem ordentligt.

Sedan ska jag ta och gå över till grannen och min vän M för att tjöta och ta en kopp och sedan ta och gå till affären där vi ska möta upp hennes pojkvän och handla :) Det är verkligen välbehövligt då det är tomt här hemma.


 

Av neverleave - 27 november 2009 09:17



















































  • Göra iordning mig

  • Diska och dammsuga

  • Åka och stor handla

  • Fixa iordning en lunch

  • På lägenhetesvisning

  • Middag tillsammans med svärmor

Av neverleave - 26 november 2009 22:27

Jag vet inte hur gammal filmen är och jag vet inte någonting om den mer en att jag satt och klickade mig runt på youtube och fann den. En riktig Anna film och jag ska leta reda på den och se vad de är för någon film. För att jag ska se den. För er som tycker att jag pratar i nattmössan så här kommer ni får se en trailer på den och nu som vet något om den kan väl komentera och berätta om den.. Om den är bra eller om den är dålig!


Och med det här inlägget säger jag god natt och sov gott alla mina fina läsare.  



Av neverleave - 26 november 2009 21:51

Precis som de står i rubriken så känns allt så otroligt just nu, matte lektionen har flytit på galant. Och jag var var hur koncentrerad som sjutton och fokuserade mig hela tiden på att lösa matte talen och inte låsa mig då jag inte kunde den. Utan jag testade mig fram och tillslut kom jag till rätt lösning. BRAVO ANNA!

Just nu är jag verkligen stolt över mig själv och kan skryta över att jag tycker att kapitlet om ekvationer är lätt (alla fall de jag räknat) medan alla i matten gruppen klagar över att det är så jäkla svårt hela tiden.

Jag kan ingenting annat än att flyga på moln låååångt upp i himmlen just nu. :) Imorgon ska jag för sjutton gubbar plugga matten så det så, jag skiter i om de är fredag och de är helg jag ska plugga matte inte för att jag känner mig tvingad utan för att jag känner förförsta gången att det faktiskt kommer att bli roligt. Sätta mig med ett glas cola och plugga i ett par timmar.


Snart ska jag ta och göra iordning mig för sängen och krypa ner för att kolla på ett avsnitt vampier daires.. Kommit till avsnitt åtta nu och jag tycker om serien. Men jag tycker att det är lite underligt att vampyrerna kan äta, de är döda och deras organ ska inte funka så hur sjutton kan de äta?

Jag fattar att deras ring ger dem något speciellt skydd emot solen så att de kan visas bland människor men ringen kan väl ändå inte fixa så att deras organ funkar som vanligt? De törstar ju efter blod, de kan ju inte tycka mat är gott? hmm, måste försöka ta reda på det här. De kan ju inte bara hitta på en massa saker så att vampyrer hela tiden ska bli mer och mer mänskliga för de kommer aldrig bli männskliga varför ens försöka få dem att framstå som de?


Måste ta och bjuda på en bild som jag hittade idag som jag inte sett tidigare på Edward Cullen aka Robert Pattinsson. Han är sjukt het!



 

Av neverleave - 26 november 2009 15:08




You know that I want you
And you know that I need you
I want it bad, your bad romance

Av neverleave - 26 november 2009 14:53

Det är redan torsdag och jag känner verkligen hur veckorna bara flyger i väg. Snart är vi inne i ett nytt år. Ett år som jag hoppas på att bli ett bättre en det här. Detta har varit ett kaotiskt år men inte värre en det året innan. Men någon gång måste ju kaoset ta och lägga sig och bli till ett lugn.

Jag har sådan ångest idag över att jag inte har öppnat matte boken den här veckan, men jag har inte haft någon energi till att plugga överhuvud taget jag har haft så mycket annat att tänka på den här veckan och det har verkligen tagit på krafterna. Så ikväll ska jag inte prata utan PLUGGA jag vill verkligen klara det och då kan jag inte slacka efter så idag gäller de att lägga i högsta växlen och plugga stenhårt. För snart är det dags för nationella proven och jag har inte ett humm och hur mycket jag faktiskt kan till det. Dags att ta sig till svärföräldrarna och skriva ut lite gammla nationella prov helt enkelt.

Får en klump i magen varje gång jag tänker tanken på att jag snart ska ta och sätta mig och skriva nationellt prov. GAAH, paniiiiik! *andas, tio djupa andetag*


Filmen som jag och honey bunny beställde för ett tag sedan kom idag så helgen är räddad, vi beställde filmen fighting. Den verkar verkligen stört bra och fredags kvällen kommer att bestå av mys och tända ljus till idol och en super film. Får hoppas att den är lika bra som den verkar vara. :)


Mäklaren ringde oss igen för bara en liten stund sedan också för att säga att lägenheten fortfarande var till salu då de som lagt högsta budet hoppat av. Men jag och baby är tveksamma och vill nog inte längre ha den. Så vi ska ta och avvakta. Då de ska ha en till visning på lägenheten. Så får vi se hur högt den kommer att stiga då. Vi ska först och främst ta och kolla upp den andra lägenheten den jag lade ut bilder på tidigare idag, bra pris och en htffsad månads hyra. Jag tror att det är en sådan riktig mys lägenhet. Jag älskar verkligen köket på den lägenheten jag hittade idag. Litet men väldigt mysigt och fint. :) Lite nya köksliga tapeter så kommer det bli prima faktiskt..

Pirrar i hela kroppen utav en bra känsla och jag hoppas att lägenheten fortafarande finns tillgänglig för en visning och så.


Nu ska jag ta och borsta håret och göra mig någonting att äta innan jag ska gå ner till stan och fixa lite saker innan matten börjar ikväll.

Men jag kanske hinner slänga in ett inlägg eller två till innan jag bär av. Gör jag de inte så får ni alla har en toppen kväll..


Puss & Kram

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards