Alla inlägg den 15 november 2009

Av neverleave - 15 november 2009 23:22

Nu har jag och mitt hjärtat kollat på filmen i now pronounce you chuck and Larry som gick på 3:an ikväll. Varken jag eller älskling hade sett den tidigare och för er som inte har sett den så rekomenderar jag den för er som vill ha några härliga skratt. Tänkte ta och berätta om bostadsrätten jag och baby bestämmt oss för att kolla på men det är jag alldeles för trött för att göra nu så jag gör det i morgon :) Lägger in lite bilder osv!

Nu ska jag ta och göra iordning mig för natten och krypa ner brevid min älskade och kolla på ett avsnitt simpsons innan vi försöker ta och sova.



God Natt & Sov gott!





  

Av neverleave - 15 november 2009 18:28

   


Av neverleave - 15 november 2009 18:11

Im alive!


Måste säga att detta har vart en otroligt mysig och trevlig helg, igår umågicks jag med mina underbara vänner S coh M på dagen och sedan på kvällen åkte jag och baby och hans kompis och hyrde film och köpte en massa godis. =) Ja babys kompis stannade en natt till och vi hade trevligt. Kan rekomendera de tre filmerna vi hyrde igår, för en gångs skull hittade vi tre väldigt bra filmer och ingen av dem var dåliga.        

På bilden kan ni ju se vilka filmer vi hyrde eller ja de kanske inte syns så bra.


  • Män som hatar kvinnor
  • The last house on the left
  • Killer theory


Så i natt blev det sent i säng, jag tror att klockan var tre när jag var iordning gjord och hade plockat iordning och tagit natt ciggen innnan jag kom i säng. Men jag somnade verkligen på två röda sekunder och sov som en stock. Sedan vaknade jag av att mammi ringde men jag klickade henne och försökte ta och somna om men det gick inte så bra så jag låg i sängen och myste med hjärtat men efter lite om och men så klev jag upp och ringde mammi hon frågade fall de fick komma och hälsa på idag och lämna julgardinerna och en stor spegel och självklart komma på en fika, så det var snabba tag inför att de skulle komma jag städade och diskade osv sedan så blev det en massa tjötande och kaffe drickande. Alltid trevligt att umgås med familjen. Man träffar ju inte dem så ofta tyvärr. "/


Vi bestämnde också att det skulle bli en julfika hos mig och baby i december för att jag ska få träffa alla söta släktingar till jul och slipper fara runt halva Jönköping och fram och tillbaka. Nåväl att vi inte bor speciellt stort men det är ju alltid trevligt att det kan bli lite närgånget. Näe, skämt och sido!

Efter mammi och de andra åkt hem så har jag mest suttit och tagit det lugnt jag kände att jag behövde det, lat som jag är!


Så nu har jag tänkt att göra klart pysslandet jag gjorde för någon dag sedan, satt och satte ihop lite kort på mig och hjärtat i en stor ram men eftersom att glaset har gått sönder så får jag ta och limma dit bilderna. Så imorgon ska jag ta och hänga upp tavlan. Frågan är bara vart!


Så här blev resultatet alla fall:
















Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards