Alla inlägg den 17 november 2009

Av neverleave - 17 november 2009 19:17

Idag har jag pluggat en hel del matte och det börjar kännas bättre och bättre för varje tal jag räknar nu mera och något börjar fastna nu så jag hoppas att jag kan lite till nationella provet alla fall. ;)

Sedan så fick jag ett sms utav min kompis Keno och det var verkligen underbart att få umgås med henne igen nåväl att det inte blev så lång  tid men det var bättre en ingen tid alls. Sedan fick jag ju träffa hennes pojkvän och det var också trevligt att se vad de var för filur hon var tillsammans med.

Skönt att ha en vettig anledning till att inte att sitta och plugga hela dagen fast jag egentligen borde det.

När jag kom hem blev det att ställa sig och laga lite mat idag blev det pommes, lökringar och stekt korv orkade inte göra något annat, var vrålhungrig och hade verkligen inte någon lust att stå i köket och hänga! Nu sitter jag här och är mätt och belåten och pratar en massa med J på msn och han är så jäkla rolig och han gör mig verkligen störd. Sitter och drar en massa skämt som inte ens är speciellt roliga egentligen ändå sitter jag här och skrattar så tårarna sprutar.


Ikväll kommer det att bli en lugn kväll jag funderar på om jag ska ta och kolla på en film eller om jag ska ta och plugga lite mer matte men man vet ju redan vad som kommer att överväga. Behöver ju inte ens fundera på vad de kommer att bli.. Att slänga sig i sängen och kolla på film är ju hur underbart som helst!

Av neverleave - 17 november 2009 19:04

 



   

Av neverleave - 17 november 2009 12:22

God för middag! :)

Ja en liten fråga så här på för middagen är ju aldrig helt fel, ingen av er som har lite pengar extra och funderingar på att flytta till Vancover? Ja, precis vad yrar jag nu om. Jo det är så att huset som man filmade Cullen scenerna i New Moon nu ska säljas och utropspriset är $3,298,000 i stora dra blir det ca 20 miljoner svenska kronor. Ja vem skulle inte vilja bo i den lyan som New Moon har filmats i? Synd att man saknar de 20 miljonerna för att flytta utomlands hade ju inte direkt varit fel. Kanske skulle ta och satsa på lotto?

Men man kan ju fortsätta drömma om att få bo där, alla fall tills man får veta hur mycket priset kommer att stiga. Finns säkert många rika fans där ute som inte skulle tveka och har de där pengarna. Då blir man lite smått avis på er!


   





Jag vet inte vad de är med mig längre jag sitter fortfarande i morgonrocken och luktar illa och har inte gjort mer en suttit vid datorn sedan jag klev upp och jag måste te och försöka äta något och duscha och sedan sätta i gång med pluggandet! Ja för jag tänker verkligen försöka ta och plugga som en jäkel och så har jag lite i kapitlet att räkna tills mattelektionen på torsdag och sedan utöver det försöka plugga till nationella proven och upprepa kapitlerna som vi redan har räknat i genom. Önska mig lycka till! För de kan jag garanetera att det behövs.


Men nu ska jag verkligen ta och gå ifrån datorn för att hinna med något annat idag än att ha suttit här och växt fast i stolen. Bai Bai<3

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards