Direktlänk till inlägg 24 april 2010

BACK IN TOWN

Av neverleave - 24 april 2010 16:16

Ja det sista har verkligen vart en omtumlande tid i mitt liv och allting jag byggt upp rasade på en sekund. Men jag har bitit ihop även den här gången och visar mig stark inför dig och orörd. Jag vet inte om de är mest fel för mig eller emot dig då jag fortfarande älskar dig av djupet av mitt hjärta. Trotts att vi nu kommer att gå skilda vägar kommer jag alltid hålla dig kär och minnas våran tid tillsammans med lycka och minnas allt fint vi gjorde och förtränga det dåliga och det jobbiga.

Så just nu bor jag hemma hos min kusin i Jönköping vilket funkar helt okej ett tag fram över vart fall innan det går att hitta sig en lägenhet och kunna starta om på ruta ett igen men jag har gått igenom tuffare tider i mitt liv och kommer även kunna klara mig den här gången även om det kommer att vara tufft så kommer jag att klara det. Jag är nu starkare en någonsin då han lärt mig att stå på mig och trott på mig när ingen annan gjort det.

Att jag sa upp mig från jobbet och hoppade av skolan i Borås kommer inte att påverka mig det minsta då jag redan fått ett nytt bra jobb på österängens hemtjänst där jag  tror att jag kommer att trivas som fisken i vattnet , min brevid gång kommer att starta på måndag. :) Längtar som en tok!

Och jag är inte orolig över att inte blir klar med skolan för att jag ska söka in så fort mina betyg kommer till mamma och boende löser sig alltid på ett eller annat sätt. Jag känner mig lycklig trotts att en bit av mitt hjärta är borta och alltid kommer att fattas. Du är min första stora kärlek och kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta. Även om du själv inte ser det.


Nu är jag ute i Nässjö där jag anlände igår och jag känner mig lyckligare en på länge för att få tillbringa tid med mina otroligt saknade syskon och hjärtat slår hela tiden ut en massa lycka och jag fylls utav glädje :)

Ikväll kommer det att bli att spela wii och sjunga kareoke med mina små prinsessor och bara njuta utav deras skratt och deras närvaro.

Sedan ett stort tack till Lena och Gunnar som låter mig komma hit och umgås och bara vara här :)



Ibland tar livet stora vändingar som kan göra otroligt ont men jag tror att varje sak som händer under livets gång händer av speciella händelser. Och ur allting ont kommer alltid något gott.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av neverleave - 14 augusti 2010 18:14

" Det finns alltid en risk att den vi älskar inte längre vill leva med oss och till och med kanske börjar älska någon annan. Vi kommer aldrig kunna förhindra det, därför är det lika bra att våga tycka om och älska så ofta och så mycket som möjligt. D...

Av neverleave - 29 april 2010 11:21

Då vart det torsdagoch jag har min sista dag med brevid gång på ett kvällspass så att jag kan ta och lära mig hur det funkar på kvällarna också. =) Igår så flyttade jag mina grejer till norrahammar och jag måste säga att lägenheten vart hur bra som...

Av neverleave - 28 april 2010 12:44

Efter lite om och men den senaste tiden är det bestämt att jag ska bo hos pappa i Norrahammar tills det har löst sg med lägenhet för min del och även i sådana här tider visar det sig verkligen vilka i ens närhet som är äkta och oäkta. Så från och m...

Av neverleave - 7 april 2010 11:32

 Världen är ett pussel, varje människa är en bit. Motivet det är vackert, men jag hör inte dit. För jag har egna tankar, i färg med fel nyans. och jag försöker välja väg, men passar ingenstans ...

Av neverleave - 2 april 2010 20:13


"Don't piss me off, i am running out of places to hide the bodies."                                                             
                                                            
           Jag kom och tänka på en sak för et...

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards