Direktlänk till inlägg 28 april 2010

ALLTING BÖRJAR ORDNA UPP SIG!!!!

Av neverleave - 28 april 2010 12:44

Efter lite om och men den senaste tiden är det bestämt att jag ska bo hos pappa i Norrahammar tills det har löst sg med lägenhet för min del och även i sådana här tider visar det sig verkligen vilka i ens närhet som är äkta och oäkta.

Så från och med i helgen kommer jag att vara Norrahammar bo, det kanske inte är så pjåkigt att vara det heller.

Brevid gången på österängens hemtjänst har gått hur bra som helst och jag storm trivs verkligenmed personalen och mitt jobb. Så jag hoppas att jag kommer att bli kvar där ett tag framöver. :)

Även mina betyg i etik och livsfrågor kom idag och jag är super glad över att jag nådde upp till att få ett mvg i den kursen. Jag hade de lite på känn att det gått bra men att det skulle gå så bra  hade jag aldrig kunnat ana faktiskt. Så nu behöver jag bara leta reda på min pärm i en kartong så ska jag ta och skicka in en ansökan till moa för att se till att bli klar någon gång.


Sedan jag flyttade tillbaka till Jönköping har det känts som ett hål innuti mig och det fattas en del utav mig men jag antar att med tiden så kommer det att ta och läka och försvinna också. Jag måste bara ta och hamna på ett ställe där jag vet att jag kan stanna och varva ner och försöka känna mig hemma här i Jönköping igen. :)

Det roligaste med att jag har kommit tillbaka till Jönköping är helt klart att jag fått träffa alla mina vänner och familj igen och jag hoppas att snart ta och hinna träffa dem jag inte har träffat ännu.


Men eftersom att jag kommer att bli kvar här i jönköping så hinns det ju också med. :)

Nu bär det av till skatteverket för att de har tydligen inte fått min önskade adressändring så för att jag ska bli en riktig Jönköpingsbo igen så måste jag ta och fixa det. ^


Ta hand om er, pusspuss.

 
 
Linda

Linda

28 april 2010 12:56

Hej. Kan du ta dig tid och rösta på fyra body/pyjamas jag designat. Det tar inte lång tid alls, bara några sekunder. Skulle vara så snällt om du kunde göra det :) Ska bli mamma i slutet på maj och detta gör att jag har möjlighet att vinna tre månaders blöjförbrukning.

http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=238506

http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=243023

http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=242255

http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=237867

Tusen tack om du tog dig tid :)

http://lindahk.blogg.se

 
Ingen bild

Alexandra Greus

29 april 2010 23:24

Va kul då kommer vi bara ha ca en minuts gång avstånd mellan varann. Det e bara till och komma upp om du känner för det så får du se hur jag bor. Blir mycket grillat nu i sommar oxå så du e så välkommen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av neverleave - 14 augusti 2010 18:14

" Det finns alltid en risk att den vi älskar inte längre vill leva med oss och till och med kanske börjar älska någon annan. Vi kommer aldrig kunna förhindra det, därför är det lika bra att våga tycka om och älska så ofta och så mycket som möjligt. D...

Av neverleave - 29 april 2010 11:21

Då vart det torsdagoch jag har min sista dag med brevid gång på ett kvällspass så att jag kan ta och lära mig hur det funkar på kvällarna också. =) Igår så flyttade jag mina grejer till norrahammar och jag måste säga att lägenheten vart hur bra som...

Av neverleave - 24 april 2010 16:16

Ja det sista har verkligen vart en omtumlande tid i mitt liv och allting jag byggt upp rasade på en sekund. Men jag har bitit ihop även den här gången och visar mig stark inför dig och orörd. Jag vet inte om de är mest fel för mig eller emot dig då j...

Av neverleave - 7 april 2010 11:32

 Världen är ett pussel, varje människa är en bit. Motivet det är vackert, men jag hör inte dit. För jag har egna tankar, i färg med fel nyans. och jag försöker välja väg, men passar ingenstans ...

Av neverleave - 2 april 2010 20:13


"Don't piss me off, i am running out of places to hide the bodies."                                                             
                                                            
           Jag kom och tänka på en sak för et...

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards