Direktlänk till inlägg 31 mars 2010

AKTIV DAG MÅ NI TRO

Av neverleave - 31 mars 2010 21:35

wow vilken dag, jag har vart riktigt flitig och hunnit med en hel del saker idag. :) I morse åkte jag till skolan och jag gick runt och letade efter alla och undrade vart de alla var och ringde min klasskompis och då fick jag reda på att det var hemstudier idag. Men istället för att gnälla över att jag redan var vaken när jag istället kunde ligga i sängen och sova så satte jag mig i skolans bibbla och pluggade på inlämnings uppgiften innan jag bestämnde mig för att åka in till stan för att gå en runda där men det blev inte speciellt lång varig runda på stan då strömen gick och man fick då inte vistas i affärer under strömavbrotet så jag tänkte jag får väl åka hem då istället. Men hoppade av i knalladeland istället och gick där en liten stund. :) När jag kom hem blev de raka vägen till datorn och sätta igång och plugga och jag hann en hel del och tog en paus och åt lite paj som blivit över från dagen innan.. :) Sedan var jag i farten med mitt pluggande igen!


Så nu är skolarbetet näst in till färdigt för inlämning det är bara lite justeringar på det innan jag är nöjd och kan lämna in det och känna att jag gjort mitt bästa.

Jag har även jobbat lite nu ikväll och jag måste säga att de var världens slappaste schema då de missat att jag hade bara inlagda vårdtagare på schemat, jag vart lite små nöjd med det och kunde ta de lugnt och skönt, nästan lite för lugnt. Men det kommer jag väl få igen någon annan dag antar jag. ;)


Nu när jag väl är hemma blir de snart till att ta en dusch men innan dess ska jag ta och försöka knåpa och pilla lite med skoluppgiften ..

Jag vet inte men jag har verkligen motivation till att plugga och göra mina läxor för tillfället och man får väl passa på så länge den fortfarande finns där ;)


Ta hand om er, A.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av neverleave - 14 augusti 2010 18:14

" Det finns alltid en risk att den vi älskar inte längre vill leva med oss och till och med kanske börjar älska någon annan. Vi kommer aldrig kunna förhindra det, därför är det lika bra att våga tycka om och älska så ofta och så mycket som möjligt. D...

Av neverleave - 29 april 2010 11:21

Då vart det torsdagoch jag har min sista dag med brevid gång på ett kvällspass så att jag kan ta och lära mig hur det funkar på kvällarna också. =) Igår så flyttade jag mina grejer till norrahammar och jag måste säga att lägenheten vart hur bra som...

Av neverleave - 28 april 2010 12:44

Efter lite om och men den senaste tiden är det bestämt att jag ska bo hos pappa i Norrahammar tills det har löst sg med lägenhet för min del och även i sådana här tider visar det sig verkligen vilka i ens närhet som är äkta och oäkta. Så från och m...

Av neverleave - 24 april 2010 16:16

Ja det sista har verkligen vart en omtumlande tid i mitt liv och allting jag byggt upp rasade på en sekund. Men jag har bitit ihop även den här gången och visar mig stark inför dig och orörd. Jag vet inte om de är mest fel för mig eller emot dig då j...

Av neverleave - 7 april 2010 11:32

 Världen är ett pussel, varje människa är en bit. Motivet det är vackert, men jag hör inte dit. För jag har egna tankar, i färg med fel nyans. och jag försöker välja väg, men passar ingenstans ...

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards