Direktlänk till inlägg 2 april 2010

GLAD PÅSK

Av neverleave - 2 april 2010 19:51

Jag kan övervinna hela världen med en hand, bara om du håller i den andra..


                                                  
                              



Glad påsk alla fina människor där ute, ikväll blir de inget party för min del då det är jobb som gäller i morgon för min del och jag tycker de är lätt förtjänta pengar att ta och hoppa in sådär på påsk och tjäna många extra slantar. ;) Speciellet när det är en kvällstur! Så ikväll kommer två kompisar hit och det blir väl att äta lite godis och sedan ta och spela lite spel.

Även om jag önskar att jag hellre var i Jönköping med alla de fina människorna jag saknar så otroligt mycket och en utav mina fina och bästa vänner går igenom en mycket tuff period just nu och behöver mitt stöd så kan jag verkligen inte ta och åka och jag känner mig som en usel vännen som inte kan ställa upp tillräckligt och inte på de sättet jag är van vid att kunna ställa upp för hans skull.

Han är en utav de få människor jag faktiskt littar på till max här i livet då jag vet att han är genom snäll och vill mitt bästa och han dömmer mig aldrig. Fina vänner växer inte på träd och man ska vårda den fina vänskap man har innan den dör ut. Vänskap är så oerhört stort och man måste vårda den som en blomma behöver vatten för att överleva.

Även om jag inte kan vara med dig i den här svåra tiden vännen min så hoppas jag att du vet hur mycket du betyder för mig och hur viktig du är för mig och snart ska vi ta oss tid båda två och umgås för det är så sjukt länge sedan vi gjorde det nu. Men riktig vänksap övervinner allt så även denna! :)


Idag har jag verkligen vart en riktig slappar dag då jag legat i soffan den mesta tiden utav dagen och kollat på the legend of the seeker och har tagit mig igenom den första säsongen och jag måste säga att det hela tappade sin glans i första avsnittet i säsong två men jag hoppas att de snart kommer att komma tillbaka till det som var så bra i den första säsongen. En massa kärlek och äventyr och inte bara en massa konstigheter.


Jag har även bestämt mig för att ta och boka en klipp tid för nu ska kaluffsen bort. Det kommer att kännas lustigt med kort hår men jag känner att det behövs och det kommer ju växa ut igen och för att det ska kunna växa ut och bli ett långt fint hår så måste jag göra det här.

Så lugg och ganska många centimeter kortare så kommer jag bli en vårsnygg anna. Eller ja jag måste ju ta och färga håret också men jag har inte riktigt bestämt mig om jag vill ha den samma färgen eller om jag ska ta och ja en ljusare färg så det får vänta ett tag till. Då jag vill sluta på håret så lite som möjligt.


Nu ska jag ta och måla klart mina nagalar i den snygga blå färgen jag köpte när jag var i ullared. :)



xoxo.





 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av neverleave - 14 augusti 2010 18:14

" Det finns alltid en risk att den vi älskar inte längre vill leva med oss och till och med kanske börjar älska någon annan. Vi kommer aldrig kunna förhindra det, därför är det lika bra att våga tycka om och älska så ofta och så mycket som möjligt. D...

Av neverleave - 29 april 2010 11:21

Då vart det torsdagoch jag har min sista dag med brevid gång på ett kvällspass så att jag kan ta och lära mig hur det funkar på kvällarna också. =) Igår så flyttade jag mina grejer till norrahammar och jag måste säga att lägenheten vart hur bra som...

Av neverleave - 28 april 2010 12:44

Efter lite om och men den senaste tiden är det bestämt att jag ska bo hos pappa i Norrahammar tills det har löst sg med lägenhet för min del och även i sådana här tider visar det sig verkligen vilka i ens närhet som är äkta och oäkta. Så från och m...

Av neverleave - 24 april 2010 16:16

Ja det sista har verkligen vart en omtumlande tid i mitt liv och allting jag byggt upp rasade på en sekund. Men jag har bitit ihop även den här gången och visar mig stark inför dig och orörd. Jag vet inte om de är mest fel för mig eller emot dig då j...

Av neverleave - 7 april 2010 11:32

 Världen är ett pussel, varje människa är en bit. Motivet det är vackert, men jag hör inte dit. För jag har egna tankar, i färg med fel nyans. och jag försöker välja väg, men passar ingenstans ...

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards