Alla inlägg den 22 november 2009

Av neverleave - 22 november 2009 11:09

Då var det söndag igen och veckan är närmar sig sitt slut. Nu sitter jag här ny duschad och ska snart ta och koka mig lite kaffe och ta en cigg. Bra start på dagen! Jag ska också försöka få liv i min pojkvän som fortfarande ligger och sover. Inte så konstigt att han ligger och sover då han fortfarande var vaken vid tre i natt när jag kollade på klockan sedan efter det vet jag inte riktigt vad klockan var faktiskt när han kom och la sig i sängen för att sova. Men han kommer inte att få sova sådär jätte länge till då vi ska på en lägenhetesvisning idag på Sjöbo så han kommer inte undan. Sedan tar de ju ett tag att ta sig till Sjöbo i och med att det är två bussar som  tar oss dit. Sedan ska man hitta rätt adress osv. Ja de är en hel del att tänka på när man ska gå och kolla på en lägenhet.


Jag nämnde ju också att min kamera hade gått sönder och så kollade jag upp garantin på den och naturligtvis så är de 2 veckor sedan den gick ut. Så jäkla trist. Så nu är jag utan kamera och jag känner mig helt handikappad utan den. Jag som tycker de är rätt roligt att ta och lägga ut dagens outfit någon gång i veckan och sedan kommer jag nog inte hunnit köpa någon innan jul och nyår. Verkligen trist. Man vill ju inte vara utan kamera vid högtiderna. Jag hoppas att jag kommer att hitta någon ny med ett billigt alternativ.


Men för att jag ska hinna med allt innan vi ska åka och kolla på lägenheten idag så får jag ta och sätta lite fart. :)

Men jag uppdaterar självklart senare om hur den såg ut och med lite bilder på den.


Ciao Ciao


Av neverleave - 22 november 2009 11:05

   

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards