Alla inlägg den 20 november 2009

Av neverleave - 20 november 2009 17:17

Nu är jag iordning gjord och sitter och väntar på att klockan ska ticka på så att det blir dags för att ta och dra till svärföräldrarna och äta gott och ha trevligt sällskap. Och i helgen kommer ju A:s storebror till Borås så det blir mycket trevligt att träffa honom idag då man inte träffar honom sådär jätte ofta. :)

Jag tänkte ta och fotografera dagens outfit men min kamera verkar ha gått sönder :/ GAAH! För att bilderna blir bara suddiga och man ser inget typ. Precis som om man tog bilden i dimma. Blir ledsen över att man kamera inte längre fungerar. Jag som tar ganska mycket foton. Hoppas att det inte är något med den utan bara dåliga batterier. Annars är det bara att ta och spara ihop till en ny för att jag vill ju inte ta och klara mig utan min kamera. Jag har ju kameran på telefonen men den är ju inte samma sak precis. Aja har man otur så har man! Jag som älskar min rosa kamera.


Jag är verkligen hungrig just nu så därför får jag väl ta och käka lite ahlgrens bilar för jag hinner verkligen inte ta något att äta innan vi ska gå. Antar att vi kommer att äta vid ått eller nio tiden då A:s bror kommer vid åtta tiden in till Borås.

Kommer ju dö av hunger innan jag får ta och äta något idag. ^^ men men sådant är ju livet.





Av neverleave - 20 november 2009 12:06

YÄÄÄÄJ! Måste verkligen säga att filmen var något fruktansvärt bra och det fanns inte en sekund i filmen som inte var spännande. I love it! New moon är lika beroende framkallande som twilight och jag kan inte annat än att tänka mig in i filmen sedan den sista scenen kom.

Det fanns verkligen många helt fantastiska stunder/scener i filmen. Ska kanske inte ta och gå in på vilka ännu eftersom att det är många som läser min blogg som kanske inte har hunnit se den ännu. Kan ju inte avslöja en massa saker för dem.

Men jag tänker ta och avslöja en sak och det var secenen då jag fick tårar i ögonen och fylldels med kärlek i hela kroppen och det var när Edward Cullen frågade fall Isabella Swan ville gifta sig med honom och stannade hela ögonblicket upp för en stund och de kändes som om jag var i sjunde himlen. Sedan så tycker jag så synd om Jacob "jake" för att han älskar ju Bella och vill vara med henne och hon vill vara med Edward och försöker stilla sina känslor genom att vara med Jacob och sedan utvecklas de och sedan helt plötsligt är Edward tillbaka i hennes liv och släpper Jacob så enkelt. Men skulle nu Bella ta och bli vampyr så kommer hon ju att förlora Jacob. Dags att ta och köpte tredjeboke och läsa den så att jag kommer någon stans. ;) Verkligen super nyfiken på hur det kommer att bli. Även om de missar många detaljer från boken så spelar de ingen roll för filmen är redan två timmar lång och skulle de ta med fler saker så hade den blivit förtok för lång att spela in osv. Något jag saknade var fler detaljer hos familjen Volturi. Men jag hänger inte läpp för det och är helt förälskad på nytt i en film såklart.


Innan vi gick på bio satte vi oss inne på tonic och tog en drink var för att tiden skulle rinna iväg lite fortare och där satt vi och skrattade och hade jätte underbart tillsammans. Kvällen igår var verkligen great och jag och bejbie har inte haft en sådan mysig kväll/natt på länge med en massa och då menar jag massa godsaker och en super bra förhandsvinsing. Man känner sig lite speciell allt när man får tag i förhansvisnings biljetter. (A)

Skit bra platser hade vi också och jag satt som en prinsessa där inne.

När vi kom hem stupade jag i sängen på en gång och drömmde om Bella och Edwards gifte mål.. =) Nog pratat nu ska jag ta och slänga mig i en dusch och sedan ta och fixa lite här hemma. See ya later aligator, nananana!


      


jag älskar dig från botten av mitt hjärta. <3



 

      




Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards