Alla inlägg den 7 november 2009

Av neverleave - 7 november 2009 16:35

Igår vart det inga inlägg i bloggen alls, men jag hade verkligen inte humör för att skriva. För det första var jag på dåligt humör över att vi fått en räkning på 500:- som vi verkligen inte hade räknat med. Vi fick den från våran hyresvärd om att vi  hade stört.. Ja min pojkvän hade suttit och spelat tv spel med sina kompisar en lördag kväll. Hmm, ofta man inte får göra det? Kärringen i telefon sa att man skulle använda hörlurar.. Ja så jäklans patetiskt! Så nu vet man alla fall vilket gammling ställe man faktiskt bor på. Man kommer ju aldrig kunna ha en fast alla fall om man inte ens kan sitta och spela tv spel ett gäng kompisar. Så samma dag så sökte vi en ny lägenhet på dammsvedjan, det är en tvåa på 55 kvm och har en billigare hyra en vad vi har nu. Ja vi förlorar 2 kvm om vi nu skulle ha turen att få lägenheten men wtf vad spelar det för roll?


Sedan igår kväll blev jag jätte glad över att min kompis S ringde och vi pratade ganska mycket kring allt som har hänt. Men det är verkligen underbart att höra att han är lycklig och att han börjar komma på fötter igen trotts att allt fortfarande inte har löst sig helt. Men kommer de och gör någonting mera så kommer jag inte längre köra ett snällt spel utan kommer att bli en riktig bitch.


Idag har jag verkligen inte gjort någonting, jag har bara suttit i soffan och klickat mig runt på olika internetsajter och har haft allmänt trist. Hela dagen har gått och det ända jag har gjort är att klä på mig och fräscha till mig med smink, deo och parfym osv. Jag har inte ens ätit något vettigt, ätit chips och chocklad doppade ahlgrensbilar.

För hur hungrig jag än har vart idag så har jag inte orkat ta och göra någonting att äta. Så ikväll kommer jag att vräka i mig en massa mat. Sedan vet man ju att det kommer att bli hur god mat som helst då vi ska hem och äta hos svärisarna. Det börjar bli standard att äta hos dem minst en gång i veckan och det är jäklans bekvämt också. För det första slippa bekymra sig över vad man ska göra för något och sedan disken osv efteråt.. Härligt att slippa! Sedan är det ju alltid roligt att umgås med dem och bara sitta och tjöta. :)

Så ikväll kommer det att bli en lugn kväll , jag vet inte när vi kommer att komma hem igen så jag vet inte fall jag kommer att skriva något mer en det här blogg inlägget idag.


Men jag hoppas att ni alla kommer att få en toppen lördag :) Ta hand om er, kram Anna.

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards