Direktlänk till inlägg 26 november 2009

LÄGENHETSVISNINGS TJÖTANDE

Av neverleave - 26 november 2009 14:53

Det är redan torsdag och jag känner verkligen hur veckorna bara flyger i väg. Snart är vi inne i ett nytt år. Ett år som jag hoppas på att bli ett bättre en det här. Detta har varit ett kaotiskt år men inte värre en det året innan. Men någon gång måste ju kaoset ta och lägga sig och bli till ett lugn.

Jag har sådan ångest idag över att jag inte har öppnat matte boken den här veckan, men jag har inte haft någon energi till att plugga överhuvud taget jag har haft så mycket annat att tänka på den här veckan och det har verkligen tagit på krafterna. Så ikväll ska jag inte prata utan PLUGGA jag vill verkligen klara det och då kan jag inte slacka efter så idag gäller de att lägga i högsta växlen och plugga stenhårt. För snart är det dags för nationella proven och jag har inte ett humm och hur mycket jag faktiskt kan till det. Dags att ta sig till svärföräldrarna och skriva ut lite gammla nationella prov helt enkelt.

Får en klump i magen varje gång jag tänker tanken på att jag snart ska ta och sätta mig och skriva nationellt prov. GAAH, paniiiiik! *andas, tio djupa andetag*


Filmen som jag och honey bunny beställde för ett tag sedan kom idag så helgen är räddad, vi beställde filmen fighting. Den verkar verkligen stört bra och fredags kvällen kommer att bestå av mys och tända ljus till idol och en super film. Får hoppas att den är lika bra som den verkar vara. :)


Mäklaren ringde oss igen för bara en liten stund sedan också för att säga att lägenheten fortfarande var till salu då de som lagt högsta budet hoppat av. Men jag och baby är tveksamma och vill nog inte längre ha den. Så vi ska ta och avvakta. Då de ska ha en till visning på lägenheten. Så får vi se hur högt den kommer att stiga då. Vi ska först och främst ta och kolla upp den andra lägenheten den jag lade ut bilder på tidigare idag, bra pris och en htffsad månads hyra. Jag tror att det är en sådan riktig mys lägenhet. Jag älskar verkligen köket på den lägenheten jag hittade idag. Litet men väldigt mysigt och fint. :) Lite nya köksliga tapeter så kommer det bli prima faktiskt..

Pirrar i hela kroppen utav en bra känsla och jag hoppas att lägenheten fortafarande finns tillgänglig för en visning och så.


Nu ska jag ta och borsta håret och göra mig någonting att äta innan jag ska gå ner till stan och fixa lite saker innan matten börjar ikväll.

Men jag kanske hinner slänga in ett inlägg eller två till innan jag bär av. Gör jag de inte så får ni alla har en toppen kväll..


Puss & Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av neverleave - 14 augusti 2010 18:14

" Det finns alltid en risk att den vi älskar inte längre vill leva med oss och till och med kanske börjar älska någon annan. Vi kommer aldrig kunna förhindra det, därför är det lika bra att våga tycka om och älska så ofta och så mycket som möjligt. D...

Av neverleave - 29 april 2010 11:21

Då vart det torsdagoch jag har min sista dag med brevid gång på ett kvällspass så att jag kan ta och lära mig hur det funkar på kvällarna också. =) Igår så flyttade jag mina grejer till norrahammar och jag måste säga att lägenheten vart hur bra som...

Av neverleave - 28 april 2010 12:44

Efter lite om och men den senaste tiden är det bestämt att jag ska bo hos pappa i Norrahammar tills det har löst sg med lägenhet för min del och även i sådana här tider visar det sig verkligen vilka i ens närhet som är äkta och oäkta. Så från och m...

Av neverleave - 24 april 2010 16:16

Ja det sista har verkligen vart en omtumlande tid i mitt liv och allting jag byggt upp rasade på en sekund. Men jag har bitit ihop även den här gången och visar mig stark inför dig och orörd. Jag vet inte om de är mest fel för mig eller emot dig då j...

Av neverleave - 7 april 2010 11:32

 Världen är ett pussel, varje människa är en bit. Motivet det är vackert, men jag hör inte dit. För jag har egna tankar, i färg med fel nyans. och jag försöker välja väg, men passar ingenstans ...

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards