Alla inlägg den 18 november 2009

Av neverleave - 18 november 2009 23:05


<3

Av neverleave - 18 november 2009 22:39

  Nu har jag gjort iordning mig för sängen och har precis suttit och målat naglarna i en snygg lilla glittrig färg. Tycker de passar in så här i höst/vinter sörjan! Jag ska snart ta och krypa ner i sängen för att imorgon ska jag upp tidigt, så tidigt att jag nästan glömmt bort att det var lagligt att gå upp vid den tiden. Jag ska nämligen till tandläkaren imorgon igen klockan åtta så det känns lite jobbigt att komma upp då. Och jag måste verkligen hem sen och vila för att jag ska orka vara vaken extra länge i morgon för imorgon är det new moon dags! Sedan när jag kommer hem imorgon så är det tvätt tid så att jag kanske inte kommer att få någon vila alls alla fall. För att jag ska ta och plugga matte och laga mat innan jag måste ta och bege mig intill stan. Sedan hoppas jag att min pojkvän kommer att komma hem innan jag ska dra till matten. Så jag kommer knappt att vara hemma på hela dagen, så det kommer verkligen att vara fullrulle! Sedan måste jag  ta och försöka komma ihåg att ta och gå till sorteringen med lite bröte också. Det är inte bra att sitta och tänka efter för mycket man kommer för sjutton på en massa saker som borde göras då. :/ haha!


Måste också ta och snacka av mig lite om den här jäkla svininfluensan, jag tycker verkligen att människor ska tagga ner ett par hundra kilo för att antingen tar man sprutan eller så tar man den inte alla människor gör det valet. Men tar man den så får man ju ta alla biverkningar som sprutan faktiskt kan orsaka. Sluta gnälla om hur ont ni har och hur dåligt ni mår utav att ni tog den. Det är ju sådana saker ni faktiskt vet innan ni sätter er för att ta sprutan. Jag tänker inte ta sprutan endast för att jag tycker de är hypat även om Sverige låter svenska befolkningen ta sprutan gratis så tycker jag bara att det är hypat och det skrämmer människor alldeles i onödan. Diskuterade det här med en utav mina kompisar tidigare idag och han tyckte att man skulle ta den för att de borde vara viktigt om vaccinet är gratis, just för att alla ska ha råd att ta den men jag tror också att den är gratis för att svenska folket inte ska bli upprörda och göra protester. För hur hade det sett ut om det skulle kostat pengar? Då har vi ju inte gratis läkarvård som det ska vara här i Sverige då blir vi helt plötsligt lika dumma i huvudet om att inte ha gratis läkarvård som de i usa.

Nu har jag fått pladdra av mig lite av det här med vaccinet så snälla sluta snacka så mycket om det där och bara fortsätt leva loppan! Men nu ska jag ta och föra över lite nya bilder på Robert Pattinson på telefonen och sedan är de verkligen dags att gå och lägga sig. Its a new day tomorrow!






God Natt & Sov Gott Ni Söta. <3

Av neverleave - 18 november 2009 16:16

1 days left.<3


Imorgon är det förhandsvisningen på new moon och jag längtar verkligen satan till jag sitter där med min älskling är så jäkla förväntans full och har hela munnen full med popcorn.

Imorgon är den långa väntan över och jag har inte gjort något annat en att gått runt och tänkt på vampyrer eller drömmt om dem de senaste veckorna och jag kommer väl gå som på moln efter att jag kollat på new moon i några veckor till. Sedan börjar den andra väntan efter att få se den tredje filmen men äsch det tar vi och tänker på senare.

För hur sjukt de än låter så har jag faktiskt tagit och fantiserat ihop de ena och de andra om att själv bli vampyr. Men sedan kom jag på jag måste ju ha några av mina vänner och några roliga människor med mig till vampyrernas värld så satt jag och funderade på vilka jag skulle bita och förvändla till vampyrer.. Ska man fråga dem först eller bara göra det? Jag menar hur roligt är de att leva loppan som en vampyr om man inte har någon att dela det roliga tillsammans med. Jag får förmodligen inte med mig min pojkvän till den sidan då han tycker bättre om varulvarna men man kanske skulle ta och bita honom alla fall?

Sedan kan man ju faktiskt ta och bita lite kända människor, för hur sexigt hade de inte varit att få förvandla Robert Pattionson på riktigt? GRRR! Eller att göra Alexander Skarsgård till den grymme vampyren i true blood? Ja, listan kan verkligen bli lång och jag kan ju komma på en massa hetingar som skulle kunna få leva tillsammans med mig som vampyr. Men smartast är nog att bara bita dem och inte fråga innan..


För hur sexigt är de inte när en vampyr biter en människa på halsen precis som om det vore en kyss och sedan ser man blodet droppa och rinna ner för människans hals och sedan se vampyrens ögon törsta efter mer hela tiden och sedan se när vampyrens huggtänder i rött.. Jösses vad sexigt, jag vet att jag är knäpp men jag skäms inte för de och håller inte det borta för den delen heller!


Frågan är ju bara vart ska man bo? Man kan ju inte bo på ett ställe där man alltid är sol och nästan aldrig blir mörkt..  Eller äsch det spelar ju ingen roll man sover ju ändå på dagen och jagar, lever loppan och festar på nätterna ;) 

Jag tror att jag hade blivit en kanon bra vampyr med en jäkla attiyd.. Jag hade också självklart vart en utav de sexigaste och snyggaste bland dem alla (A)



 

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards