Alla inlägg den 14 november 2009

Av neverleave - 14 november 2009 00:27

Tänkte ta och passa på att skriva ett inlägg när pojkarna är iväg och kör en kompis till dem hem. :) Maten på burger king var toppen och smakade smaskens. Sedan blev det idol och jag tyckte inte direkt någon var sådär jätte bra ikväll, alla valde så tråkiga låtar och var inte sig själva. Har det med att det var fredagen den 13 och göra kanske? höhö! Nje troligtvis inte.

Rätt person åkte ut helt klart, Eddie har vart lös nästan hela tiden och han borde ha fått packa sina väskor mycket tidigare för att han har sjungt falsk ett antal fredagar nu och han är inte så pass bra sångare som han faktiskt tror att han är. Han borde satsa på någonting annat.


Kvällen har varit mysig och fylld med en massa skratt fått en ganska många tankeställare också. Jag känner inte för att ta och nämna det i bloggen då det är så pass privat och vet inte fall det är okej med honom att jag gör det så bäst att lämna det utan för. 

Klockan är redan halv ett och jag har inte kommit i säng ännu, kors i taket ^^ men jag ska ta och krypa ner i sängen nu hade jag tänkt och slappna av till lite bra musik och försöka sova sinom tid.


God Natt & Sov gott. :)<3

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards