Direktlänk till inlägg 11 november 2009

Dåliga Människor hamnar inte i Helvetet. De är redan där och det är därför de beter sig så dåligt!

Av neverleave - 11 november 2009 18:59

God kväll!

Nu sitter jag här och skriver ännu en gång, sitter och slö kollar på simpsons. Jag är ju så bekväm så jag ligger i soffan med datorn på magen och kollar på tv. ;) fy mig!

Maten, disken och pluggning är avklarat så jag känner att det är dags för att ta och slöa lite till.. Iof så känns de som om jag endast gör det nu för tiden och känner mig plötsligt otroligt duktig när jag gör saker som bakar och tar disken. HAHA!


När älskling kom hem idag från skolan så satte vi oss och kollade på bostadsrätter, ja ni läste rätt vi har bestämmt oss för att flytta när något dyker upp så är bra och till rätt pris. Hela poängen med att ta och köpa en bostadsrätt är att vi ska ha något som bara är vårat där man kan göra förändringar precis som man vill och inte fråga innan man ska göra det. Sedan så är det ju så att man vill ju alltid tjäna på att göra om, så om man gör om här i hyreslägenheten så känns det bara som man kastat pengarna i havet. För man ska ju knappast bo kvar i den här lägenheten resten av våra liv. Vi har kollar runt lite men antingen har det svindyrt utgångspris för bostadsrätten eller så är de svindyr månads kostanad för den. Men letande fortsätter, för det är ju ingen brådska man ska ju hitta en lägenhetet som klickar både för mig och min älskade. Viktigt sådant där!


För att inte slöa hela kvällen så har jag tänkt att ta och göra iordning mina naglar lite snyggt. :) Trött på att jag ska se mina fula ner bitna naglar. Ser så fult ut så snygga till dem lite skadar aldrig! Resultatet kan jag ta och visa i bloggen senare om jag inte klockan har blivit för mycket.

Ja för idag är det onsdag och det innebär att det är dags för ännu en kväll framför tv och kolla på oskyldigt dömd. :) Undra vad för spännande de kan handla om ikväll?


Puss & Kram



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av neverleave - 14 augusti 2010 18:14

" Det finns alltid en risk att den vi älskar inte längre vill leva med oss och till och med kanske börjar älska någon annan. Vi kommer aldrig kunna förhindra det, därför är det lika bra att våga tycka om och älska så ofta och så mycket som möjligt. D...

Av neverleave - 29 april 2010 11:21

Då vart det torsdagoch jag har min sista dag med brevid gång på ett kvällspass så att jag kan ta och lära mig hur det funkar på kvällarna också. =) Igår så flyttade jag mina grejer till norrahammar och jag måste säga att lägenheten vart hur bra som...

Av neverleave - 28 april 2010 12:44

Efter lite om och men den senaste tiden är det bestämt att jag ska bo hos pappa i Norrahammar tills det har löst sg med lägenhet för min del och även i sådana här tider visar det sig verkligen vilka i ens närhet som är äkta och oäkta. Så från och m...

Av neverleave - 24 april 2010 16:16

Ja det sista har verkligen vart en omtumlande tid i mitt liv och allting jag byggt upp rasade på en sekund. Men jag har bitit ihop även den här gången och visar mig stark inför dig och orörd. Jag vet inte om de är mest fel för mig eller emot dig då j...

Av neverleave - 7 april 2010 11:32

 Världen är ett pussel, varje människa är en bit. Motivet det är vackert, men jag hör inte dit. För jag har egna tankar, i färg med fel nyans. och jag försöker välja väg, men passar ingenstans ...

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards