Direktlänk till inlägg 5 november 2009

Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

Av neverleave - 5 november 2009 13:19

Nu har jag klätt på mig, tvättat mig, borstat tänderna och fixat naglarna.. Målade de i en läckerrosa färg och satte dit lite snygga klister detaljer. :) Jag tog den rosa färgen för att jag vill liva upp den så trissta och grå stämmningen lite. Idag snöar det en massa tråkigt bara att det inte är tillräckligt kallt för att den ska ligga kvar på marken. Kan de inte hinna bli några minus grader i någon vecka innan snön kommer så att den åtmistonne får ligga kvar där i några dagar. Jag ska snart ta och käka lite och sedan ska jag ta och plugga en massa matte innan det är dags att åka till skolan och plugga lite till för att sedan ha prov. Jag längtar inte till klockan sju det minsta, jag är så fruktansvärt nervös att jag tror att jag ska spy. Men å andra sidan ska det verkligen bli skönt att ha det överstökat och plugga som en dåre till nationella proven istället liksom. Jag ber till gud för att jag ska klara kursen för att jag tycker verkligen att jag är värd det, efter allt slitande. För en gångs skull ha jag gjort något helt hjärtat och inte gett upp på vägen och det borde jag få credds för.


Jag funderar på vad jag ska ta och käka för något som är smidigt och som är gott.. Jag tror fan att jag ska ta och göra lite nudlar och sedan lite sweet chili sås på. Det är inte världens godaste men det funkar lätt.


Måste också ta och nämna att jag kollar runt lite på internet idag efter grymma tatueringar, jag är riktigt sugen på att göra en nu. En större som verkligen smyckar ut kroppen på riktigt. Frågan är ju bara vad man ska ta och göra för något. Jag är inte det minsta rädd för att det ska göra super duper ont utan mer rädd för att välja något som jag inte kommer att trivas med i resten av mitt liv. Jag har så många idér men jag vet inte hur jag ska få ihop det till en tatuering. Jag vill ha en text som speglar mitt liv och sedan några symboler som passar in på mig. Och helst ska den sitta på sidan och gå från brösten och ner till rumpan typ. Ja jag vet att de låter crazy men jag vill så gärna. Men först och främst måste jag ta och fundera lite till på att det ska bli bra och att jag ska trivas med den för att den ska sitta på min kropp tills jag inte längre finns.


Är de någon som har något tips?




 
 
Vivi

Vivi

5 november 2009 15:39

Tips 1 ) få inte panik när du sitter med peovet, matte är svårt. Hoppa frågan om du fastnar och ta en annan, du kan finurla på de svåra frågorna sist! :)

2) Ta ngt riktigt personligt och inte förmycket detaljer eller olika saker, det blir bara rörigt! Själv har jag kattassar som går från svank runt höften och sedan ned på höftbenet, gjorde lite ont men klart värt det ;)
(hmmm man får kanske leta lite men bild finns på bloggen)

http://www.missvivis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av neverleave - 14 augusti 2010 18:14

" Det finns alltid en risk att den vi älskar inte längre vill leva med oss och till och med kanske börjar älska någon annan. Vi kommer aldrig kunna förhindra det, därför är det lika bra att våga tycka om och älska så ofta och så mycket som möjligt. D...

Av neverleave - 29 april 2010 11:21

Då vart det torsdagoch jag har min sista dag med brevid gång på ett kvällspass så att jag kan ta och lära mig hur det funkar på kvällarna också. =) Igår så flyttade jag mina grejer till norrahammar och jag måste säga att lägenheten vart hur bra som...

Av neverleave - 28 april 2010 12:44

Efter lite om och men den senaste tiden är det bestämt att jag ska bo hos pappa i Norrahammar tills det har löst sg med lägenhet för min del och även i sådana här tider visar det sig verkligen vilka i ens närhet som är äkta och oäkta. Så från och m...

Av neverleave - 24 april 2010 16:16

Ja det sista har verkligen vart en omtumlande tid i mitt liv och allting jag byggt upp rasade på en sekund. Men jag har bitit ihop även den här gången och visar mig stark inför dig och orörd. Jag vet inte om de är mest fel för mig eller emot dig då j...

Av neverleave - 7 april 2010 11:32

 Världen är ett pussel, varje människa är en bit. Motivet det är vackert, men jag hör inte dit. För jag har egna tankar, i färg med fel nyans. och jag försöker välja väg, men passar ingenstans ...

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards