Direktlänk till inlägg 4 november 2009

Im so happy , im so glad that i got you

Av neverleave - 4 november 2009 15:09

God efter middag kära läsare! :)

Jag har nu tvättat klart, eller ja de gjorde jag för en timmes sedan men jag har ju rensat och vikt den rena tvätten och lagt de på sina rätta platser.

Idag har de verkligen vart en toppen dag och jag hade aldrig kunnat ana att jag skulle lyckas få biljetter till förhansvisningen och jag lever nu högt upp i det  blå. Jag längtar verkligen ihjäl mig nu och jag vill verkligen att de 15 dagarna som är kvar ska gå hur fort som helst. Svischa förbi! Men å andra sidan har jag alltid tyckt om onsdagar, för det är så mycket bra på tv då. Först ska jag ta och kolla på oskyldigt dömd och sedan mitt älskade program true blood. Jag längtar verkligen till varje onsdag för att se fortsättningen. Vampyrer har verkligen blivit något som säljer och jag ska inte säga något annat än att jag älskar det för de gör jag verkligen. Tycker det är hur sexigt som helst att vara vampyr. Hade inte bangat en sekund på att kunna bli en vampyr själv. Jag tror inte att jag tror att det bara finns i sagor och berättelser osv utan att det faktiskt finns i bland oss. Kanske inte riktigt i sådan hög grad de finns i filmer men jag jag tror att de finns vampyr liknande bland oss.


Annars idag blir det ganska lugnt, det blir inget plugg med min kurskompis D idag utan vi ska ses en stund innan matte lektionen imorgon och gå igenom lite saker. För jag känner inte för att åka runt halva stan för att plugga och tror att jag kan det mesta och det jag inte kan ska jag sitta och plugga lite innan tv programmen tar och kör igång. Och sedan har jag ju min älskade sambo som hjälper mig till den mån han kan. :)  I love you so much<3

Jag väntar på att klockan ska ta och bli lite mer för att jag ska kunna ta och börja med maten, idag blir det ris och korvstrofanoff. Vart sugen på det i några dagar nu så att det får de ta och bli.


Ta hand om er, puss / A.

 
 
Ingen bild

moster

5 november 2009 21:29

soverdåligt?? hmm de va/är ju fullmåne :) många som sover dåligt då. hihi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av neverleave - 14 augusti 2010 18:14

" Det finns alltid en risk att den vi älskar inte längre vill leva med oss och till och med kanske börjar älska någon annan. Vi kommer aldrig kunna förhindra det, därför är det lika bra att våga tycka om och älska så ofta och så mycket som möjligt. D...

Av neverleave - 29 april 2010 11:21

Då vart det torsdagoch jag har min sista dag med brevid gång på ett kvällspass så att jag kan ta och lära mig hur det funkar på kvällarna också. =) Igår så flyttade jag mina grejer till norrahammar och jag måste säga att lägenheten vart hur bra som...

Av neverleave - 28 april 2010 12:44

Efter lite om och men den senaste tiden är det bestämt att jag ska bo hos pappa i Norrahammar tills det har löst sg med lägenhet för min del och även i sådana här tider visar det sig verkligen vilka i ens närhet som är äkta och oäkta. Så från och m...

Av neverleave - 24 april 2010 16:16

Ja det sista har verkligen vart en omtumlande tid i mitt liv och allting jag byggt upp rasade på en sekund. Men jag har bitit ihop även den här gången och visar mig stark inför dig och orörd. Jag vet inte om de är mest fel för mig eller emot dig då j...

Av neverleave - 7 april 2010 11:32

 Världen är ett pussel, varje människa är en bit. Motivet det är vackert, men jag hör inte dit. För jag har egna tankar, i färg med fel nyans. och jag försöker välja väg, men passar ingenstans ...

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards