Direktlänk till inlägg 5 november 2009

Överstökat

Av neverleave - 5 november 2009 21:35

Så skönt att ha provet gjort, jag kan ju först tala om att det inte var speciellt lätt.. Inte bara jag som tyckte det utan många av mina kurskamrater tyckte det också! Så om en vecka får jag min dödsdom, eller ja svaret på mitt matte prov. Nu kan jag inte göra mer en att hoppas på att jag har klarat det! Jag känner mig nöjd med min insats och känner att jag inte kunnat göra mycket mer en det jag gjorde. Jag gjorde mitt bästa och mer en så kan jag faktiskt inte göra. Härligt, att vara hemma ganska tidigt också, jag fick skjuts hem utav en av mina kurskamrater, väldigt snällt. Det är verkligen jobbigt det här med bussarna på torsdagar, antingen får man stressa röven av sig för att försöka hinna med bussen som går kvart över nio eller så får man helt enkelt vänta en halvtimme på att nästa buss ska komma så att jag kan komma in till stan och när jag väl är där spelar det i stort sätt ingen roll vilken av bussarna jag hinner med för att jag måste vänta där i  mer än 30 minuter för att ta nästa buss hem. Det är sådana här tillfällen som jag faktiskt önskar att jag hade körkort och bil. Inte för att jag tycker det är jobbigt att ta bussen utan att det är jobbigt med allt väntande. Tycker f*n att det skulle var bättre bussförbindelser för jag bor ju faktiskt inte mitt ute i skogen. Jag hade kunnat gå hem på 50 minuter men jag vågar inte gå den vägen hem själv i mörkret, vem vet vad det finns för snusk gubbar runt hörnet. Mot dem hade jag inte haft en chans!


Snart blir det att krypa ner i sängen för mig och min bättre hälft för att kolla på ett avsnitt av våran favorit serie true blood man kan verkligen inte få nog utav den. Beroende framkallande på högnivå!

Läste också idag att det håller på med en tredje säsong och det gör mig ännu mer lycklig och att ha något så spännande framför mig. Men det jag längtar till mest just nu är att det ska blir den 19 November så att jag kan gå och se New Moon. Guuud så jag längtar! Jag hoppas bara att min älskade också kan följa med, den går ju trotts allt på natten och dagen efter är de ju fredag och skola för hans del, men jag hoppas att han har sin föreläsnig sent på dagen så att han kan följa med mig. Men kan han inte så tänker jag gå ensam eller lura med mig någon kompis. Ingenting ska stoppa mig för att gå och se den på förhandsvisningen.

Nepp, nu ska jag lägga mig i sängen och läsa nyheterna och vänta på min prins. :)


God natt och sov gott!


 





 
 
Vivi

Vivi

6 november 2009 08:34

Det låter ju som om det gick bra, vilken kurs var det ?
Läste mycket matte på gymnasiet, upp till D nivå, men vet du .... B matten var svårast! :)
Nu får du unna dig ngt som har varit så duktig, premiären på New moon låter som en bra "unna sig " sak :)

http://www.missvivis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av neverleave - 14 augusti 2010 18:14

" Det finns alltid en risk att den vi älskar inte längre vill leva med oss och till och med kanske börjar älska någon annan. Vi kommer aldrig kunna förhindra det, därför är det lika bra att våga tycka om och älska så ofta och så mycket som möjligt. D...

Av neverleave - 29 april 2010 11:21

Då vart det torsdagoch jag har min sista dag med brevid gång på ett kvällspass så att jag kan ta och lära mig hur det funkar på kvällarna också. =) Igår så flyttade jag mina grejer till norrahammar och jag måste säga att lägenheten vart hur bra som...

Av neverleave - 28 april 2010 12:44

Efter lite om och men den senaste tiden är det bestämt att jag ska bo hos pappa i Norrahammar tills det har löst sg med lägenhet för min del och även i sådana här tider visar det sig verkligen vilka i ens närhet som är äkta och oäkta. Så från och m...

Av neverleave - 24 april 2010 16:16

Ja det sista har verkligen vart en omtumlande tid i mitt liv och allting jag byggt upp rasade på en sekund. Men jag har bitit ihop även den här gången och visar mig stark inför dig och orörd. Jag vet inte om de är mest fel för mig eller emot dig då j...

Av neverleave - 7 april 2010 11:32

 Världen är ett pussel, varje människa är en bit. Motivet det är vackert, men jag hör inte dit. För jag har egna tankar, i färg med fel nyans. och jag försöker välja väg, men passar ingenstans ...

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards