Direktlänk till inlägg 8 januari 2010

MÄNNISKAN ÄR ÄCKLIG

Av neverleave - 8 januari 2010 13:37

MÄNNISKAN ÄR AV NATUREN VERKLIGEN ÄCKLIG!




 




Jag stör mig så fruktansvärt mycket på när folk börjar moral predika om att man är dum som tycker någon annan människa är ful.

Människor pratar om att de är insidan som räknas, men varför bryr de sig då om när man tycker någon annan människa ser ful ut? Då borde de ju iinte spela någoon roll för dem om man tycker att människan är ful och den andra säger att det är insidan som räknas liksom.


Det är inte roligt att se på fula människor.

Jag har läst att i kroppen utsöndras endorfiner då man ser på något vackert,fint eller snyggt. Alltså samma sak som händer i kroppen då man äter chocklad eller har sex.

Då måste det ju vara naturligt att vilja se på fina människor som människor som vill ha sex?

Men man ska få dåligt samvete över att man säger till en annan människa att personen i fråga är ful. Men vadå, måste man tycka alla människor ser bra ut? VERKLIGEN INTE!

Det är verkligen nonsens att säga att alla är fina för de är ju en stor fet lögn..


Men det värsta som finns är att hamna på en fullproppad och den fulaste och äckligaste människan på hela bussen hamnar brevid en och man för andnings problem och kan inte sluta stirra för att personen är så ful. Hemskt, men sant!

Men ber personen flytta på sig för att man själv ska kunna ställa sig lååångt ifrån denna personen på bussen. Så hemsk är jag!

Men sanningen är inte alltid fin och vacker och otragisk men jag tror att det är fler människor än jag som tycker och känner så här.




 
 
Ingen bild

Men snälla nån, menar du allvar?

19 januari 2010 00:16

Man kan väl inte säga till någon att han eller hon är ful? Är du dum på riktigt?? Och inte är du särskilt vacker själv.
Kan väl hända att det finns fula människor, men så säger man inte om man har lite hyfs! Ingen är äcklig för att man är ful. Man kan vara äcklig och ful av andra orsaker, t ex när man är jävligt elak. En snygg människa som är elak är ändå ful. Då spelar faktiskt utseendet ingen roll. Vet inte vad du vill säga med detta osmarta blogginlägg, kanske du bara vill proveocera snälla människor som jag själv.

 
angelicato

angelicato

23 mars 2010 19:46

Du kanske borde lära dig att skriva egna blogginlägg till att börja med ?

http://angelicato.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av neverleave - 14 augusti 2010 18:14

" Det finns alltid en risk att den vi älskar inte längre vill leva med oss och till och med kanske börjar älska någon annan. Vi kommer aldrig kunna förhindra det, därför är det lika bra att våga tycka om och älska så ofta och så mycket som möjligt. D...

Av neverleave - 29 april 2010 11:21

Då vart det torsdagoch jag har min sista dag med brevid gång på ett kvällspass så att jag kan ta och lära mig hur det funkar på kvällarna också. =) Igår så flyttade jag mina grejer till norrahammar och jag måste säga att lägenheten vart hur bra som...

Av neverleave - 28 april 2010 12:44

Efter lite om och men den senaste tiden är det bestämt att jag ska bo hos pappa i Norrahammar tills det har löst sg med lägenhet för min del och även i sådana här tider visar det sig verkligen vilka i ens närhet som är äkta och oäkta. Så från och m...

Av neverleave - 24 april 2010 16:16

Ja det sista har verkligen vart en omtumlande tid i mitt liv och allting jag byggt upp rasade på en sekund. Men jag har bitit ihop även den här gången och visar mig stark inför dig och orörd. Jag vet inte om de är mest fel för mig eller emot dig då j...

Av neverleave - 7 april 2010 11:32

 Världen är ett pussel, varje människa är en bit. Motivet det är vackert, men jag hör inte dit. För jag har egna tankar, i färg med fel nyans. och jag försöker välja väg, men passar ingenstans ...

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards