Alla inlägg den 23 januari 2010

Av neverleave - 23 januari 2010 16:16

 

JAG LEVER!



Det är bara det att det verkligen inte funnits tid för att sitta här och blogga. Skolan tar jag hundra procent seriöst och sätter den i första hand. Då det går i ett rasande fart frammåt i skolan så är vi redan inne på vårt andra tema och har redovisning på den på torsdag, blev ett riktigt stort arbete och jag förstår inte riktigt hur vi ska kunna redovisa de på en halv timme men allting går om man bara vill. ;)

Måste ju också säga att jag är oerhört stolt över mig själv som presterade alla tiders på den förra redovsningen och de resulterade i att jag fick ett starkt VG så nu gäller det att hålla i det och fortsätta så här för kursen har ju precis börjat.. För kursen etik och livsfrågor är ju en oerhört bra kurs att ha högabetyg i då de ser att man är öppen människa och kan se allting från många olika synvinklar och aldrig bara ser en händelse från en sida. =)

Så denna veckan har det blivit många många timmars plugg och de kommer att ge resultat, men de har vart ganska jobbigt att prestera då jag fick feber måndag natt och bestämnde mig alla för att gå till skolan på tisdagen och det vart tur att jag inte hade en speciellt lång dag då jag var mer en död när jag kom hem. Febern höll inte i sig men jag fick däremot en otrolig förkylning som sedan satt sig på mina stämmband så just nu låter jag som en kråka.

Försöker ta de så lugnt som möjligt nu under helgen för att bli frisk, för nästa vecka är de mycket som ska göras och det väntas en helg i Jönköping. <3

Ska bli toppen att komma dit igen och träffa mina underbara vänner och min fin fina familj. :)



Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards