Alla inlägg den 13 januari 2010

Av neverleave - 13 januari 2010 16:46

Puuuh, då vart den första skoldagen över. Det vart ingen mjukstart direkt. Utan vi startade med kursen etik och livsfrågor idag. Så på måndag är det grupp redovisning som gäller. Skönt också att börja på en gång så att man snabbt kommer att komma in i det!

Det här med etik och livsfrågor är verkligen intressant och det finns ju ingenting som är direkt rätt eller fel. För det gäller ju att ta till sig allas åsikter och vara öppen för att ta åt sig av vad de andra tycker för något. För det får ju en att tänka till ordentligt och kanske till och med kan ändra sin uppafattning om en sak.


Sedan jag kom hem så har jag tagit och städat lägenheten , då det verkligen behövdes. Ett tag sedan man gjorde det. Det beror mest på att jag och bebbo har ju vart och renoverat i den nya lägenheten hela jullovet i princip. Men nu är de alla fall snart klart där och det som finns att göra är att måla dörrarna. Men det är ju inte några svårigheter och det går snabbt. =)


Ikväll kommer det att bli lugna puckar då jag har tänkt att plugga lite och fundera lite på gruppuppgiften vi fick..  :) Häärligt att känna att man kan hålla igång hela tiden med att göra någonting. Finns ju alltid något man kan läsa på och fundera över när man går i skolan..


Nähe nu blir det att ta och laga lite mat, då maaagen verkligen skriker efter mat!

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards