Alla inlägg den 7 januari 2010

Av neverleave - 7 januari 2010 07:38

Det var verkligen precis så att jag kom upp ur sängen idag och när jag kollade på klockan ville jag bara ta och dö för en sekund. Men det är bara att bita i det sura äpplet för idag fortsätter renoveringen och idag är en hel dag uppe i den nya lägenheten för att vi ska försöka bli klara till helgen. Men det är tveksamt att vi kommer att bli det. Men jag hoppas verkligen. Så otroligt trött på det gamla kristineberg och våran sunkiga lägenhet. Jag vill ha nytt och fräsht och en ny början! :)


Dock har allting jävlats med mig idag på morgonen, fanns inget bröd kvar så att jag kunde ta mig en macka till frukost, ansikts tvätten var slut, jag hinner inte duscha för att fixa till mitt hår som bestämt sig för att stå åt alla håll då jag inte orkade igår att tvätta ur lockarna.. Adrian har ockuperat badrumet sedan jag vaknade och jag känner sakta hur jag blir mer och mer irriterad över det.. GAAH!

Värst av allt är att jag har fått påsar under mina ögon över för lite sömn i natt och jag vill dö en bit till... "/


Jag hoppas att jag kommer att bli på lite bättre humör med tiden idag så att jag inte förstör hela dagen för mig själv och de andra som ställer upp och hjälper till att renovera lägenheten..


Nu ska jag ta och leta reda på mina glasögon och sura lite till innan det är dags att blu upplockad utav svärföräldrarna.


Bai Bai

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards