Alla inlägg den 11 januari 2010

Av neverleave - 11 januari 2010 08:11

God morgon Sverige!

Jag har vart vaken nu i ca en timme för att tvätta. -.- Blir galen över att aldrig någonting ska fungera ordentligt på Kristineberg. Hade ju tvättid igår och hann tvätta två maskiner då den ena tvättmaskien är trasig och man får försöka hänga in allt i torkskåpet då torktummlaren också är trasig. "/ suck.

Fick naturligtvis samma tvättstuga som igår så jag kommer inte hinna att tvätta upp allting idag heller. Då jag håller på att tvätta sängkläder och handdukar idag. Skööönt att det verkligen inte är lång tid kvar till vårt flyttlass bär av emot Sjöbo!

Något jag blir riktigt full i skratt av är att folk bokar tvättider men de dyker inte upp på dem utan bokar ut ifrån ifall att de kommer att behöva en tvätt tid den dagen.. Människor är ju så otroligt roliga..


Men på sätt och vis är de ganska skönt att ha sin tvätt tid så här på morgonen, för då vet man att man har kommit upp i tid så att man inte sover bort hela dagen. Måste ju försöka vända tillbaka nu inför skolstarten på onsdag.. Mycket mycket svårt! Men man har inget direkt val för att ta sig upp och försöka..

Jag hoppas på att det kommer bli en hel del nytta gjord idag, jag är så ofantligt trött på alla julsaker här hemma så jag vill kräkas. Såå de kommer att åka ner idag om jag får tag på lite tidningspapper att slå in mina stackars tomtar med. Annars så blir det att ta sig ett röj i förråder då det inte blev av igår.. Seeeega Anna!


Nu ringde alarmet på mobilen så nu bär de av emot tvätt stugan!

Puss & Kram.

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards