Alla inlägg den 2 januari 2010

Av neverleave - 2 januari 2010 16:14

Jag har ju inte skrivit något sedan dagen innan nyår så det är väl dags att uppdetara lite här. Gott nytt på er!

Igår så blev det verkligen en slappar dag med skräp mat och en massa film.. Kollade på film i tio timmar i sträck.


  • Inglourius bastards
  • Miss March
  • Push
  • This is it
  • Halloweeen II


Idag har vi vart lite mer aktiva jag och hjärtat.. Vi sov länge men när vi väl kom upp ur sängen så har vi packat ner en kartong med prylar ifrån köket som vi inte har användning av innan flytten och sedan håller vi på att tvätta. Idag både sängkläder och soffdynsöverdragen..

Så ikväll blir det att gå och lägga sig i en renbäddad säng och det finns ju ingenting mer som är så underbart att få lägga sig ny duschad i en renbäddas säng. MMH himmelriket!

Mer vad som händer idag är fortfarande inte bestämt, både jag och hjärtat vet alla fall att vi inte känner för att sitta hemma och glo. Vi vill hitta på något men frågan är bara vad. Får hoppas på att det kommer att dyka upp något roligt alla fall..

Hoppas på att Malin och Crille inte har några planer och de har lust att hitta på något tillsammans med oss. Tv spel kväll kanske? :)



  Malin & Jag på harrys tillsammans med klassen i december 09.


Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards