Alla inlägg den 25 januari 2010

Av neverleave - 25 januari 2010 15:38

oh my god säger jag bara, känner mig helt utpumpad och trött i huvudet. Pluggat hårt idag och nu är de inte mycket kvar, ytterst lite och finslipning på de hela. Men det ska göras i morgon. :) Ikväll kommer jag nog att sätta mig och plugga lite etik men innan dess måste jag ta och ladda upp batterierna. Med att snart ta och lägga mig i soffan och kolla på de senaste avsnittet av One Tree Hill, undra varför de vart en sådan otroligt långt uppåhåll innan de kom ett nytt avsnitt? aja, strunt samma nu har det kommit alla fall!


Måste också ta och tala om att i förmiddags när jag satt och pluggade hemma hos Malin så ringde telefonen och jag blev lite små nojjig sådär som jag brukar bli när de står att det är okänt nummer som ringer mig, men det vart bara goda nyheter, så i morgon ska jag åka på en arbetsintervju som timvikarie på äldreboendet Duvan. Det är ju inte bara jag som de kallat in på en arbetsintervju men jag hoppas att de kommer att anse att jag är lite bättre en de andra.

De kanske läste min blogg igår om mitt drömande om pengar och tänkte henne tar vi hon är i behov av det. HAHA! guud, så lång sökt men endå otroligt roligt!


Annars idag kommer det att bli en lugn och ganska händelselös måndag men det känns som de är okey också då mitt huvud inte känner för några större aktiviteter!


Puss & Kram


Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards