Alla inlägg den 4 januari 2010

Av neverleave - 4 januari 2010 20:32

 




      





Jag är med och tävlar om tusen kronor på bianco skor hos Liicee.blogg.se

Av neverleave - 4 januari 2010 11:38

Jag sitter nu här och dricker mitt morgon kaffe och kollar in alla söta hundar som finns på blocket. Mitt mål är att ha sparat ihop tillräckligt med pengar till sommaren för att köpa mig en hund..  Jag vet inte vilken ras ännu då det verkligen finns många söta hundraser. Men något jag och adrian är överrens om är att den ska vara liten då han inte vill ha en kamphund som jags skulle kunna tänka mig.

Sedan kommer man ju fram till de här med hundnamn jag har hittat ett jag verkligen tycker om. Men tänkte lista några fina hund namn, finast först.


  • Akira
  • Elvis
  • Bella
  • Chanell
  • Lucifer

namn jag kommer på just nu men jag kommer hinna ändra mig flera gånger om och hitta andra namn jag tycker om. ;)

Snart ska jag ta och göra iorndning mig för idag startar renoveringen av den nya lägenheten. Hoppas på att hinna klart den här veckan med allting så att man kan börja sucsivt att flytta in i början av nästa vecka!




Av neverleave - 4 januari 2010 11:25

    


 

Rödrutig skjorta har jag vart och hämtat ur pappas gardereob. 

Mörkblå jeans leggnings från gina tricot.

Midjeskärp från mellandagsrean på Lindex.



Bilderna är inte de bästa då jag inte har införskaffat mig någon ny kamera. Så mobilen får funka fin fint fram tills jag skaffat mig en ny kamera.

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards