Alla inlägg den 12 mars 2010

Av neverleave - 12 mars 2010 10:42

 

Sitter och dricker en kopp kaffe nu och väntar på att hjärtat ska ta och vakna så att vi kan komma i gång med städningen snart. :) Skönt att ha det gjort idag så man slipper tänka på de senare!

Jag hoppas också på att de ringer ifrån jobbet idag och vill att jag ska komma in och jobba. Tröök som fasiken att det inte blivit alls lika mycket jobb denna månaden som den förra. Behöver ju pengarna för fasiken..

Inte nog bra att det är fredag idag och ingen snö har kommit som de var sagt så har de släppt ett nytt avsnitt utav Gossip girl idag, så efter städningen så ska jag ta och slänga mig i sängen och äta ostbollar och kolla på efterlängtade avsnittet utav gossip girl. Som en tok har jag längtat och suktat efter nya avsnitt.

Och för varje avsnitt som går ju mer och mer vill jag att det ska vara min verklighet. Tokigt nog!

Att Chuck och Blair är som gjorda för varandra och äntligen är tillsammans är ju bara sååå sexigt och romtantiskt. ;)

Förutom de blir det att dra fram skolböckerna idag och plugga medicin hur det nu ska gå :/ haha.

Sedan ska jag ta och renskriva lite på grupparbetet så att det är klart för i helgen.. Så det bara är att lämna exemplaren till mina klasskompisar på måndag då de är dags för en redovisning.


Utöver de kommer det bli lugnt och det är skönt de.. :)

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards