Alla inlägg den 11 mars 2010

Av neverleave - 11 mars 2010 16:44



kan man längta mer en så här?

Av neverleave - 11 mars 2010 16:11

Slapp dag i skolan idag, mycket slapp när jag tänker efter. Startade grupp arbetet idag som ska vara klart för redovisning på Måndag och vi han klart och ändå tycker jag att det var en slapp dag. Ja uppgiften i sig vart inte speciellt jobbig och och gruppen jag arbetar tillsammans med vart väldigt effektiva så de gick fort.

Så i morgon behövs de inte åkas in till skolan men däremot måste jag ta fram mina medicingrundkurs böcker och plugga en massamassa i morgon för att provet närmar sig med storm steg och innan jag vet bättre så är de onsdag. Jag fattar inte hur jag ska prov på något som jag inte har någon koll på alls. JÄKLA SKIT LÄRARE! Han sitter inne på mycket information men något bra lärare är han då inte. Jag är extremt stressad över provet och hoppas att jag kommer att få någon rätsida på de hela. Hade vart lite lättare om jag hade haft en aning om vad som man ska kunna och vad de är som ska  vara med på provet i de stora hela. Men inte ens det har han förklarat för oss. Det värsta utav allt är att han tycker att vi är pantade som behöver ställa frågor på hans bra lektioner och det är konstigt att vi inte förstår hans enkla och bra förklaringar. Det bra i de hela är att vi alla fall kommer få chansen att göra omprov om det skulle vara så att vi inte klarar det.


I övrigt har jag hunnit med att kolla på veckans andra aveny avsnitt och bara tagit de lugnt. Senare idag ska de åkas och handlas då de börjar eka tomt i kylen. Vi har inte vart på någon direkt storhandling och de märks verkligen denna månaden. Men nästa månad ska de här komma rutiner igen och återgå till det vanliga igen. Känner att det verkligen behövs då det är så mycket annat nu med att vi flyttat.

Det är mycket kvar att göra innan vi har kommit iordning helt och det kommer nog dröja ett tag innan vi har gjort de också .. En lååång lista på vad som behövs köpas in och inte lika mycket pengar så man får ta lite i taget och sedan när allting är på plats får vi ha en liten inflyttningsfest så alla får se den riktiga resultatet. :)


Även nedräkningen för den tredje filmen i twilight serien 111 dagar kvar till biopremiär och mitt hjärta slår ett gjädjeslag varje gång jag tänke rpå det. 30/6 är det jag som sitter med en stor coca cola och popcorn i biosalongen och hyperventilerar över att få se den tredje filmen.

Och den 22/3 är det jag som springer och köper Twilight New moon för att bänka mig i soffan med en massa gottigheter. ;)

ÅÅÅÅÅH GUUUUUD VAD JAG LÄNGTAR, NÅGON SOM VET HUR MAN SNABB SPOLAR?

 

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards