Alla inlägg den 13 mars 2010

Av neverleave - 13 mars 2010 19:14

Nu har mina släktingar nyss åkt hem och jag sitter och kollar lite på nelly.se och har klickat hem ett par snygga mcboots och två tshirts till mitt hjärta.

Så nu längtar jag tills de dimper ner en avi i brevlådan, skynda skynda.

Ikväll kommer min och adrians kompis hit och vi ska äter på burger king eller om de nu kommer att bli max och sedan gotta ner oss i soffan och kolla på filmen daybreakers. :) Får hoppas att den är lika bra som trailern har fått den att framstå som. :)


Så ni andra får ha en toppen kväll .  <3





        

Av neverleave - 13 mars 2010 12:13


Du är bra.

<3



Av neverleave - 13 mars 2010 10:03

Solen lyser och jag är på topp humör och utvilad.

Sitter och kikar runt lite på tradera på bebis kläder till min ögonsten (malins bebbe) och det är verkligen beroende framkallande på jag säga. För bebis kläder är ju så sjukt söta och får hoppas att det blir en liten tös då jag hoppas på att få köpa en massa söta hello kitty saker och klänningar. Oj så roligt.

Idag kommer min moster familj och mormor även sigge hit och firar mig med lite fika och kollar in den nya lyan. Ska bli mycket trevligt att de kommer hit.

Även väldigt roligt att mina två äldre kusiner kommer att följa med hit, roligt att träffa dem :)

Men innan de kommer att komma hit så ska jag ta och baka lite gott då jag är sugen på att göra en sockerkaka och kanske lite fler kladdkakemuffins.
Eller så tar jag bara fram de andea muffinsarna i frysen och lägger en klickgrädde på dem. aja det blir säkert bra! :)


Nu ska jag gå in och försöka få liv i min älskade sambo så att han hinner piggna till i några minuter innan jag tänker spela en massa musik. ;)

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards