Alla inlägg den 1 mars 2010

Av neverleave - 1 mars 2010 14:10

Jag måste verkligen ta och få ut lite frustration och min ilska i kroppen, vissa människor här inte riktigt kloka och de ska kalla sig vuxna männsikor. Har de inte några egna liv att sköta? Och en sak är säkert ni är inte mina vänner utan ni är mina KLASSKOMPISAR! Men ni kanske ser alla era klasskompisar som vänner inte vet jag.. Men mina vänner är inte ytlig vänskap utan mina vänner är människor som vet vem jag är och som jag berättar hemligheter för, som jag delar mina djupaste tankar tillsammans med jag delar inte med mitt liv tillsammans med er utan vi går i samma klass och vi har ytliga konversationer som jag skulle kunna snacka med vem som helst om. Förstår ni skillnaden? 

Jag bryr mig inte heller om ni snackar skit om mig eller om ni inte tycker om mig för vet ni vad vi går i samma klass och thats it, ni är inga som jag kommer att umgås med i resten av mitt liv.

Det är skrattretande att ni tycker att det är jag som är en dålig person som inte skäms och inte ber om ursäkt men jag har inte gjort något fel.. Har man tagit nycklen utan att kolla i lägenheten själv så får man skylla sig själv. Skickar man sina vänner för att kolla det så får man skylla sig själv ännu mera.

Att du inte vill ha med mig att göra mer spelar inte mig någon roll för att jag ser inte de direkt som någon förlust. Jag behöver inte några låtsas vänner att dadda med utan jag har riktiga vänner som jag klarar mig fin fint tillsammans med.


Vill ni starta något emot mig så varsegoda jag kommer inte bli rädda för er eller ert snack för att jag vet vem jag är och jag vet vad jag står och jag behöver inte snacka till andra människor om situationen för att jag är vuxen nog för att veta att man inte baktalar andra människor.

Men förmodligen så vet ni inte hur det är att vara vuxen när ni är dubbelt så gamla som mig.

Däremot kan jag tala om för er ett ord till och ni får en förbannad Anna, inte att leka med ;) hahaha.


Det blev inte direkt något roligt första inlägg efter jag har fått tillbaka internet men jag behövde verkligen avreagera mig lite och det har jag gjort nu men jag är fortfarande så förbannad att jag kokar inombords.

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards