Alla inlägg den 6 mars 2010

Av neverleave - 6 mars 2010 09:30

God morgon God morgon denna fina lördag morgon!

Nu har jag nyss fått i min en skål med filmjölk och kalaspuffar, åh så gott.. sedan så har jag hunnit med att plocka iordning lite granna och fixat med fikat inför familjebesöket. :)

Det ska bli roligt att ha dem här och hoppas på en riktig myskväll här , med tv spel, melodifestivalen och god mat så klart.

På förmiddagen idag ska de göras smörgåstårta de är en sak som är säkert .. Sedan ska jag nog göra en sats kladdkakemuffins också till idag så att de räcker till nästa helg då moster och familj kommer och så kommer också mormor.. Då vill man ju ha något smarrigt att bjuda på såklart. ;)


               





Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards