Alla inlägg den 8 mars 2010

Av neverleave - 8 mars 2010 18:31



JASON DERULO - QUEEN OF


HEARTS


Av neverleave - 8 mars 2010 18:20

Nu är maten i ugnen , idag blev det buffalo wings och pommes och dressing. Smidigt och smarrigt. Idag känner jag verkligen inte för att ta och laga mat eller att stå i köket och göra saker. Idag känns som en riktig slappar dag.

Kvällen kommer att fortsätta i samma lugna tempo där vi ska kolla på en utav de nya Wallander filmerna .. Tjuven tror jag att den hette om jag inte minns helt fel! Älskar svenska polis filmer.

Bäck filmerna, Wallander & Johan falk filmerna är ju bara så uuunderbart bra. Men Bäck filmerna är helt klart de bästa. Funderat på att inför skaffa mig alla faktiskt. Väldigt roligt att ha dem ståendes i bokhyllan i sina fina fodral. Undra fall det går att köpa en box med alla filmerna eller om man måste köpa dem styckvis? 0.0

Det får jag allt ta reda på!


Jag måste även få gnälla av mig om våran nya lärare i medicinsk grundkurs. För de första vad gör en gubbe på över 80 år kvar på skolan ? -.-

Han är hur kunnig som helst och är otroligt duktig på de han sysslar med men han kan verkligen inte lära ut eller nå fram med informationen till oss.

Vi har sagt till honom ett X antal gånger men de händer inga förändringar. Hur i sjutton gubbar ska vi kunna anteckna allt han säger, han kan ju tydligen inte skriva på tavlan.

Han rabblar allt näst in till på latin och när man undrar något låter de precis som på honom att man är dum i huvudet som inte förstår vad han menar.. Han säger att det är busenkelt att förstå  och det finns ingenting mer som är så lätt, näpp kanske inte för honom eftersom att han redan kan de men för oss som inte kan det?

Att kunna få mer en godkänt i det här ämnet kommer inte vara det enklaste direkt.

kämpakämpakämpa, det är de enda som gäller just nu. Jag kommer att vara helt utmattad när den här kursen är färdig ... *suck*

Men de är skönt att veta att man lever alla fall.. :) Nähe nu ska jag ta och duka fram för maten och inte sitta här och lata mig.


Ta hand om er, kramar. / A.

Av neverleave - 8 mars 2010 18:09

   

SPARTACUS - BLOOD AND SAND!




 



Jag har nu tagit och kollat på de två senaste avsnitten utav Spartacus. Helt otroligt ball serie. Totts att scenerna när de är dags att slåss emot varandra i arenen (de är gladiatorer) är väldigt överdrivna och till gjorda med extremt mycket blod så gör de bara denna serie unik och ännu mer ball.

Det var inte länge sedan de började sända denna serien i USA, de finns till och med avsnitt 6 att hämta hem eller kolla på någon sida online.

För er som gillar filmer som gladiator, alexander den store, 300 och king arthur osv kommer definitvt tycka om den här serien.

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards