Alla inlägg den 7 mars 2010

Av neverleave - 7 mars 2010 21:42

Vilken toppen dag det här har vart, jag har haft kalas för mig och jag har fått fina saker. Tack så jätte mycket fina ni. <3

Måste också säga att jag fick bra betyg på smörgåstårtan utav mina gäster och näst in till en hel plåt gick åt, den delen som blev kvar tar jag med mig för lunch i morgon i skolan! :)

Jag och mammi bestämnde även att hon skulle komma hit den 19 Mars och stanna till den 20 för lilla mor och dotter tid, och det kommer att bli såå mysigt! Vi ska gå på stan och knalle för lite shopping och vi ska även ta och gå ut och äta tillsammans och självklart kommer adrian också få komma med :)

Efter de åkte så har de bara vart lugna puckar med två avsnitt utav one tree hill, världens bästa serie. Jag har följt den sedan den startade och jag önskar att den aldrig skulle ta slut. Men allting har ju sitt slut så även denna serie kommer ju att nå sitt slut snart. Tråkigt att det verken har släppts något nytt vampire diaries eller gossip girl på ett tag. :/ Får väl hitta ett annat tids fördriv med någon annan snyftar serie som adrian säger att det är ;)

Jag har också kollat runt på lite mc kängor och jag hittade ett par som inte var speciellt dyra och var hur snygga som helst men jag är lite sisådär med storlekar på skor när man beställer dem. Men jag tror ändå att jag ska köra med en storlek större för att jag ska kunna ha en tjockare socka i och om de nu är super stora i storleken så kan jag även lägga in en sula i dem.. Perfekt!


Resultatet utav smörgås tårtan blev så här, as kassa bilder då jag har tagit dem med min mobil telefon.  Och sedan stod den inne i kylen när jag tog bilderna så att man fick inte någon bra vinkel på den, men bilderna ger den alla fall någorlunda rättvisa.

Jag är alla fall super nöjd med dekorationen! :)

   

Imorgon är de skola igen och de känns bra att åka dit, jag gillar fasiken att vara i skolan även om jag är trött och tycker de är jobbigt att komma upp på morgonen så älskar jag det vi lär oss i skolan. Det är verkligen lärorikt! Och en dag är det jag som har allt det jag drömt om , för att jag vet att kämpar jag och försöker låta bli att göra samma misstag igen så kommer jag att nå toppen som jag siktar på. :) Jag har sagt det förr och säger det ingen, jag är inte någon medelmåtta svensson som nöjer mig med att smälta in bland alla andra, jag är Anna Van Noort som är en gnutta bättre en alla andra och jag skäms inte över att säga det. För ska man komma någon stans här i livet så måste man ha självförtroende och självsäkerhet! :)


Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards