Alla inlägg den 5 mars 2010

Av neverleave - 5 mars 2010 23:13


En gång i livet måste man unna sig en riktigt fantastisk kärlekshistoria. Sen kan man leva på minnena om det inte skulle vara i evighet.



 


Av neverleave - 5 mars 2010 22:51

Idag har jag inte legat på lat sidan direkt, jag har hunnit med en massa saker och det är otroligt härligt att man ska kunna vara efektiv.

Jag har gjort:

  • Plockat ner den rena tvätten som hängde lite var stans här hemma för att den skulle torka.
  • Diskat 3 ggr.
  • Packat upp lite kartonger och donat med att få iordning här hemma.
  • Vart och handlat.
  • Bakat kladdkakemuffins med dumle fluff och chockladbollar
  • Dammsugit
  • Städat inne på toaletten.

Ja det tycker jag inte är illa alls och kunde man vara så efektiv varje dag så skulle det vara hur bra som helst.

Men jag tror de har med solen att göra nu faktiskt, jag har fått lite mer och ny energi av solen och jag känner mig glad i hela kroppen av att den äntligen har börjat titta fram. Nu hoppas jag bara att den är här för att stanna ett tag framöver.

För nu önskar jag gud kunde sända sina änglar för att ta och hämta tillbaka all den snö som de har skickat hit i år. ;)


Nu ikväll har de bara vart lugnt och jag har mest slappat och halv sovit fram och tillbaka i soffan så nu tänkte jag bara ta och uppdatera lite snabbt och sedan ta och göra mig iordning för att ta och gå och lägga mig i sängen och ta mig in i drömmarnas land.

För i morgon blir de upp i hyffsad tid för att hinna ta en dusch och göra sig iordning och äta frulle innan familjen kommer hit.. =)



god natt & sov gott mina vänner.

Av neverleave - 5 mars 2010 15:09

Kan de bli bättre en att det är fredag och solen lyser och värmer våra vinter trötta och blekta kroppar, nepp detta slår alla fredagar på länge. Även om de inte händer något speciellt för min del i kväll , jag blir ensam hemma då mitt hjärta ska ut med sina vänner då en utav hans kompisar fyller år idag. :)

Men jag hänger inte läpp för det och det kan vara ganska skönt att ta och vara själv ikväll också, jag ska städa av lite här hemma tänkte jag och sedan ska jag ta och baka och göra lite godis tänkte jag.

Idag ska jag ta och göra kladdkakemuffins med dumle fluff, chockladbollar och så tänkte jag att jag skulle ta och göra chocklad doppade marshmallows med strössel. :) Så jag har något gott att bjuda på när familjen kommer i morgon på en fika. De kommer hit för att lämna av min syster och min ena broder som skla vara här över natten då mamma, min styvpappa och min andra broder åker till Göteborg och sover på hotell då de är de min broder önskat sig i födelsedagspresent .. Sedan kommer de ju tillbaka på söndag och då ska jag bjuda på smörgåstårta som jag har gjort själv.. Eller rättare sagt som jag ska ta och göra i morgon tillsammans med min syster.. =) Får hoppas att den är god men innan dess måste jag ta och dra och köpa ägg för de går ju åt en hel del sådana i smörgåstårtan och till bakningen .. :P I bara smörgåstårtan ska jag ha ca 30 ägg så behöver köpa 2 pkt ägg till.. Glömnde ju de när jag var och handlade tidigare idag..  Som vanligt när man är i affären och ska handla det man går dit för glömmer man och får med sig allting annat som man inte hade tänkt sig att köpa med sig.. aja jag gnäller inte för det för de är inte speciellt långt till affären och sedan är de ju toppen väder för en promenad, verkligen härligt! :)



Nu blir det att till att sätta på en bra playlist på spotify och spela högt och sätta fart med att baka! funfunfun.




 

Av neverleave - 5 mars 2010 10:37

Lil Wayne ft. Eminem - Drop the world.


It hurts but I never show,
this pain you’ll never know
if only you can see just how lonely and how cold
and frostbit i’ve become
my back’s against the wall
when push come to shove
i just stand up and scream f-ck em all

Av neverleave - 5 mars 2010 09:36

 


(bild från aftonbladet)


Om du hade vart en dansk medborgare hade dina skattepengar gått till gratisherointillmissbrukare!


"Idag startar en kontroversiell behandlingsmetod i Danmark. Missbrukare erbjuds gratis heroin. - På skattebetalarnas bekostnad." (aftonbladet)


Detta är ju helt otroligt.. Varför inte börja dela ut gratis sprit och cigaretter till alla alkoholister och kedjerökare också då? Ja, det måste ju vara den bästa behandlingsmetoden för dessa människor och helt klart den billigaste också. o0 Hur dumma får regeringen ta och bli egentligen! Fast och andra sidan är det ju danskar vi pratar om..


Får ju bara ta och hoppas att de inte kommer att bli så i Sverige också.. För mig är de dubbel moral. Det är olaglit med knark men ändå ska man ta och betala för deras missbruk? :S Herrejösses!                          

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards