Direktlänk till inlägg 2 december 2009

PACKNING PACKNING

Av neverleave - 2 december 2009 21:46

Nu sitter jag i soffan och är helt slut och ögonen går nästan i kors.. Döds trött verkligen. Sov hur lite som helst i natt och till en början idag har jag inte känt av det men nu känns de i hela kroppen.

Jag känner mig riktigt duktig som har gjort en massa bra saker under dagen och nu på kvällen för den delen också.

Jag har idag hunnit med att skriva ett nytt cv och ett personligt brev som tog mig tre timmar då jag verkligen vill ha allt så perfekt som möjligt. Jag satt den sista halv timmen med bara att ändra menings uppbygnader. Så efter det kände jag mig nöjd med det jag hade skrivit!

Efter det så tog jag ett långt och varmt bad och det var riktigt skönt.. Sedan tog jag och latade mig lite till och spenderade 1½ timme i telefon med sötan Alexandra i Jönköping. Guuuud vad jag saknade henne idag när vi pratade med varandra. Saknar allt vi har gått igenom tillsammans de bra och de dåliga stunderna. Känns som om de var evigheter sedan. Trotts de var det bara något år sedan. Men under de året jag har bott här i Borås har jag ändrats väldigt mycket som person och vuxit till en människa som jag börjar bli stolt över och en människa jag trivs med att vara. Jag kommer alltid in på sido spår och det får ni nog ta och vänja er vid för det är jag ganska bra på asså sido spår när jag skriver.

Sedan blev det äta lite mat och springa upp och ner från tvätt stugan och tvätta upp det som fanns. Gick smidigt idag då det inte fanns direkt mycket tvätt att tvätta. Sköönt som tusan!

Sedan pustade både jag och hjärtat ut i soffan med en kopp kaffe och lite julgodis. Det satt riktigt fint!


Nu har jag ett tag suttit i köket och rensat igenom en massa papper och satt i det som skulle sparas i pärmarna. Sedan var det att packa ner det som fanns i bokhyllorna så nu är de nästan tomt i köket men lite låter jag vara kvar för att de inte ska eka så mycket när släkten kommer den 20 på julfika.. Retligt de hade vart om de hade ekat när de var här på besök.

Eftersom att jag är döds trött ska jag strax ta och krypa ner i sängen men först ska jag ta och läsa lite bloggar och ta och tvätta av mig i ansiktet och borsta tänderna.


Sov gott & Dröm Sött..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av neverleave - 14 augusti 2010 18:14

" Det finns alltid en risk att den vi älskar inte längre vill leva med oss och till och med kanske börjar älska någon annan. Vi kommer aldrig kunna förhindra det, därför är det lika bra att våga tycka om och älska så ofta och så mycket som möjligt. D...

Av neverleave - 29 april 2010 11:21

Då vart det torsdagoch jag har min sista dag med brevid gång på ett kvällspass så att jag kan ta och lära mig hur det funkar på kvällarna också. =) Igår så flyttade jag mina grejer till norrahammar och jag måste säga att lägenheten vart hur bra som...

Av neverleave - 28 april 2010 12:44

Efter lite om och men den senaste tiden är det bestämt att jag ska bo hos pappa i Norrahammar tills det har löst sg med lägenhet för min del och även i sådana här tider visar det sig verkligen vilka i ens närhet som är äkta och oäkta. Så från och m...

Av neverleave - 24 april 2010 16:16

Ja det sista har verkligen vart en omtumlande tid i mitt liv och allting jag byggt upp rasade på en sekund. Men jag har bitit ihop även den här gången och visar mig stark inför dig och orörd. Jag vet inte om de är mest fel för mig eller emot dig då j...

Av neverleave - 7 april 2010 11:32

 Världen är ett pussel, varje människa är en bit. Motivet det är vackert, men jag hör inte dit. För jag har egna tankar, i färg med fel nyans. och jag försöker välja väg, men passar ingenstans ...

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards