Alla inlägg den 13 december 2009

Av neverleave - 13 december 2009 22:06

God kväll bloggen. :)

Sitter i soffan och väntar på filmen på fyran ska ta och börja, då det är tio nyheter. Tycker det är värdelöst att ha så mycket avbrott under en film och man tappar ibland konsentrationen och hinner somna då tio nyheterna kör igång. Men jag är inte det minsta trött ännu. Jag har vant mig vid få timmar sömn varje natt och har vant min kropp vid mindre timmar sömn varje natt.

Idag har jag fått lite plugg gjort och även pratat med en massa söta och fina människor på msn. :) Börjar få lite nya vänner här i Borås och de känns härligt då man inte känner sådär jätte många i den här stan.

Kommer ju att lära känna ännu fler människor förhoppningsvis när jag börjar läsa på komvux i Januari. Känns konstigt att säga detta men jag längtar efter att få börja skolan igen och verkligen bli en plugghäst på heltid. Känns som om allt har vänt till något bra fast det finns fortfarande många tankar som snurrar och jag har fattat en hel del tuffa beslut.



Detta kommer inte att bli något långt och roligt inlägg att läsa men tänkte bara ta och uppdatera läget lite och hoppas att det uppskattas!



 

Av neverleave - 13 december 2009 12:59

Oj vad fullt upp jag har haft sedan i torsdags, mycket tankar och mycket fix inför flytt och matte prov (nationellt prov del 2).

I torsdags gjorde jag ju den första delen och det gick käppt rätt åt helvete och jag har klantat till de ordentligt och jag är tveksam om jag ens fick ihop 5p. ;o

Men det känns skönt att  ha haft det gjort och jag känner en otroligt lättnad. Jag har verkligen gjort mitt bästa och kan inte göra mer en så.

Det sjuka är att när jag känner att det har gått bra så har det verkligen inte gjort de och känner jag att det gick åt helvete så har de gått bra. Hel lustigt!


I helgen har det vart cool lugnt en massa film tittande och besök utav Adrians kompis Alexander. :) Super trevligt!

Nu sitter grabbarna och kollar på the hills have eyes 2 och jag känner inte för att sitta och dega med att kolla på en film utan att uppdetera lite här i bloggen. :)


I veckan så kommer det bli att ta och åka och välja ut tapeter till lägenheten så att man har gjort de innan flytten och har de avklarat så man slipper springa runt som en galning i sista stund och välja ut tapeter. Också blir de ingenting bra alla fall för att man inte hittar de man egentligen söker. Så tar man bara ett par för att man ska ha några. Och det vill jag inte vara med om.




 


jag måste också tala om att jag vart med om de sötaste saken någonsin, gullungen Patrik har spelat in en låt till mig och skickat den till mig :)<3 Jag är otroligt glad och det är verkligen sött som sjutton! TACK och jag menar det verkligen.

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards