Alla inlägg den 4 december 2009

Av neverleave - 4 december 2009 17:26


Av neverleave - 4 december 2009 17:15

Idag finns de ingen munter Anna, vet inte vad hon tagit vägen idag men jag är på riktigt dåligt humör och stör mig på det minsta lilla hela tiden!

Att matten gått åt fanders idag gör ju inte mitt humör bättre, jag hur nationellt prov på torsdag och jag FATTAR NOLL! :@ Blir bara mer och mer irriterad på att jag aldrig kommer någon stans i matten.. Jag trodde att jag kunde de hyffsat men sedan sitter man där med nationella proven från 2005 och fattar lika lite igen!

Idag är ingen bra dag att retas med mig och absolut inte att djävlas med mig, känner mig som en tickande bomb som vandrar om kring och stör mig hela tiden på saker och ting. SUCK!


Idag har jag gjort så lite som möjligt just för att jag bara kännt för att sitta och tjura ihop. Då ingenting har gått min väg jag har inte ens fått igång mms på telefonen och det gör mig pissed off. För att jag skickar ändå ganska mycket mms. GAAH! Jag skulle kunna komma på en massa saker att skriva som vart dåligt med den här dagen. Men orka! Ikväll ska vi hem till hjärtats moster dit även hjärtats föräldrar kommer och det blir väl äta lite gott och tjata en massa skit :) Sen ska jag och hjärtat ta och kolla på ett bord till köket som hans moster hade. Då vi måste fixa ett nytt när vu flyttar för att vårt kommer inte få plats! Det är för tok för stort.


Ikväll är det ju också idol, men det missar jag ju som alltid! Jag har missat programet sedan Rabih fick lämna.

Men jag har ju kollat upp dagen efter vem som har åkt, så ikväll hoppas jag att det är Calle som kommer att få åka. Då jag helst utav allt skulle vilja se Tove och Erik i final två stycken som vart duktiga rätt igenom. De har alltid gjort bra i från sig i mina ögon.


Nu ska jag ta och sminka mig så att jag hinner göra det utan att stressa innan vi ska ta och gå till A:s moster och hennes man.


Men ni får ta och ha en super trevlig fredag. <3

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards