Alla inlägg den 14 december 2009

Av neverleave - 14 december 2009 11:07

God morgon! :)

Idag känner jag mig på uselt humör och jag vet inte riktigt varför eller på ett sätt vet jag varför men på ett sätt vet jag de inte. Jag vet ju att mycket beror på alla tankar som snurrar runt och allt ting som håller på att hända.

Det finns ingen lätt väg att göra detta på och för att jag ska nå mitt mål så kommer människor bli sårade på vägen dit. Men de är dags för mig att göra det jag vill och det mitt hjärta vill.

Filmen igår var bra, jag hade inte sett den tidigare, dock var den hemsk och blev mer och mer hemsk ju längre man kom emot slutet.

Jag vet inte hur jag lyckats men jag har nog sovit på ett väldigt lustigt sätt i natt då jag har ont i nacken. "/

Förkylningen håller äntligen på att släppa och kroppen börjar känna sig piggare också. Härligt att det inte var svininfluensan som alla skrämmer upp varandra med nu för tiden. Jag sa att det var bara en förkylning och folk fortsatte säga att svininfluensan gjort mig ett besök men jag vägrade tro på de också så var det också! :D Snart så är jag helt frisk! Wonderful.


Däremot något som är roligt är att jag har fått fler och fler besökare men väldigt tråkigt att de inte är någon som lämnar en komentar lite då och då :O

Det är ju lite roligt att få komentarer då man skriver lite inlägg. :)


I övrigt idag så ska jag plugga och försöka ta och packa någon kartong annars kommer det att bli en cool lugn dag det här. För att jag känner mig inte på topp som jag sa tidigare.

Om jag känner för de ska jag ta och börja skriva en ny novell och kanske ta och lägga upp lite dikter och noveller här i fortsättningen.


Någon som känner för att läsa de?



CIAO CIAO







Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards