Alla inlägg den 10 december 2009

Av neverleave - 10 december 2009 10:47

Sitter och äter havregrynsgröt och diggar musik på väldigt hög volym. Just nu är det Sum 41 som gäller! :)

Känner mig friskare idag måste vara att jag knarkat nässpray och hostmedicin de 2 senaste dagarna just för att jag skulle kunna mig på topp idag. Nationella provet är ikväll och jag har inte pluggat något nämdvärt mycket sedan jag och svärmor satt i söndags.Jag har satsat mer på att bli friskare så att jag kommer att orka sitta i skolan ikväll.

Utöver att jag nästan är frisk nu vilket jag nog egentligen inte är men försöker att intala mig själv att jag är så funkar det faktiskt helt okej. Väldigt mycket som snurrar runt i mina tankar som jag skulle vilja dela med mig av här i bloggen men jag kan inte. Rädd för att såra någon och göra någon ledsen. Så får ta och ringa någon av mina fina vänner och bombadera dem med allt inom mig som ligger där inne och bara blir större och större som jag bara egentligen vill sätta mig och skrika ut till att lyssna på hög musik men jag kan inte göra det. För det första så hade väl grannarna tyckt att jag var dum i huvudet och för de andra så känner jag att jag behöver få svar tillbaka.

Annars kommer jag att snart ta och bli galen och explodera in till små små bitar. "/


Måste berätta lite roligheter också, jag komenterade en killes bilddagbok som jag hamnat på med jämna mellan rum. Och vi började prata med varandra och det gick över att jag lade till honom på msn och vi pratade nästan hela dagen igår. Det var skrämmande att det finns en människa som är så lik en själv och som delar samma jobbiga förflutna. Någon man kan dela med sig om allt de där jobbiga och som verkligen förstår vad jag menar och tvärtom! Det kändes som om jag stod framför speglen och såg mig själv.

Jag vet inte hur jag ska förklara detta utan att det ska låta dumt men allt bara flöt på och vi matcha på en gång. Coolt som sjutton!


Nu blir det duschen. Bai bai. :)

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards