Alla inlägg den 8 december 2009

Av neverleave - 8 december 2009 12:31



  han blir ju bara snyggare och snyggare Brolle Jr aka Kjell Junior Vallmark.

Jag älskar hans musik och har låten watching the stars som favorit låt.

Sedan tycker jag väldigt mycket om skivan han gjorde en tolkning av Cornelius W.

Sedan får man ju inte glömma att nämna hans sexiga dialekt.




Av neverleave - 8 december 2009 11:14

Sitter här och hostar, nyser känner hur det bränner i halsen. På väg att bli sjuk? Skulle tippa på att det är på väg att slå ut. Just nu har jag verkligen inte tid att vara sjuk, på torsdag är det ju nationellt prov i matte och jag KAN verkligen inte missa det. Då kommer jag ju direkt bli underkänd. Gah!

Men får ta och vila en hel del idag och sedan får jag ta och dricka en massa té, är redan inne på min andra kopp idag. Jordgubbs té med en klick honung, mums. Letade också förgäves efter skorpor men det fanns inga. "/ Får klara mig utan de helt enkelt.


Nu när jag är lite halv krasslig tänkte jag ta och kolla igenom min gamla laptop efter lite roligheter. Läsa gamla dikter och noveller som jag skrivit. Finns kanske en och annan som jag kommer att vara stolt över och publicera här på bloggen senare sen. Är det något som jag älskar att göra så är det att skriva dikter och noveller. Har alltid gillat svenska lektionerna och gått inför det. Men däremot så har jag aldrig vart en höjdare på verken stavning eller gramatik. Tyvärr! Där är nog där jag faller många gånger när de kommer till att få ett MVG i svenska. Men Tror att jag ska välja till att läsa svenska B och C efter jag läst klart omvårdnaden. :)


Skulle jag inte i framtiden arbeta inom vården så skulle jag lätt ha arbetat på en tidning där jag skrivit en massa bra noveller.

Jag har vart inne ganska många gånger på att skriva en bok om min uppväxt som vuxet barn till en alkoholist men sedan så känns de som om jag skulle såra min familj och familjen har varit tillräckligt sårad under alla år. Så kanske inte ens ska ge mig på det där med att skriva en bok.



Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards