Alla inlägg den 7 december 2009

Av neverleave - 7 december 2009 19:48

Sitter just nu och väntar på att hjärtat mitt ska ta och spela klart så att vi sedan kan ta och kolla på film. Det blir att kolla på watchmen! Ska också ta och fram chips påsen och dricka upp den sista colan. Behöver vara lite onyttig just nu, med tjejveckan så får man de!

Måste också ta och visa er en video jag jag hittade på en kille som är 15 år och jag måste då säga att han är riktigt duktig och är en riktig talang! :)



Av neverleave - 7 december 2009 19:11

Vilken trisst dag detta har varit, pluggat, städat och lagat mat.. Iof så träffade jag också Malin en stund men det var inte så länge på förmiddagen då hon sedan skulle dra till skolan och vara duktig.

Sedan har jag bara suttit här och muppat mig och vet inte riktigt vad jag ska ta och göra för något och vad min energi tar och räcker till!

Jag är sugen på ta och ställa mig och baka men klockan är lite för mycket för det och sedan så vet jag inte vad som finns hemma för att baka något. "/ Så det får helt enkelt ta och bli till helgen, då jag har bestämt mig för att jag och älskliing ska ta och baka lite. :) Han har inte direkt något val en att ställa upp på det. Ska han äta det får han ta och hjälpa till också! Elak jag är.



Får nog bli som de andra kvällarna i en tid tillbaka då jag lägger mig och kollar på en film och sedan tar och går och lägger mig. Frågan är ju bara vilken film man ska ta och se? Kanske skulle ta och kolla på watchmen! Vilket i lands problem jag är alltså.

Går ju ingenting vettigt på tv ikväll alla fall så det är väl lika bra att slänga sig i sängen för att kolla på en film så att man kommer i säng i vettig tid någon gång alla fall.


Men jag kommer nog att sitta vid datorn en stund till innan jag lägger mig i sängen och glor film! Ciao ciao.

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards