Alla inlägg den 1 december 2009

Av neverleave - 1 december 2009 10:39

fy sjutton vad mycket det är att göra nu, december kommer att bli en tok stressig månad.

Igår skrev vi papper på lägenheten och lämnade handpenning så nu väntar vi bara på att bli godkända av riksbyggen. Men det ska nog inte vara några problem alls skulle jag tro.

Så den första januari 2010 blir det flytt och jag längtar verkligen så att jag spricker. :)

Rensning utav saker börjades redan göra igår så nu är det ingen återvändo i det hela. Älskar de nya området och lägenheten ska vi inte tala om, flyger runt på moln. Kommer bli hur underbart som helst att fixa iordning med lägenheten när det väl börjar närma sig flytten.

Skööönt att slippa slummen och komma till ett bättre ställe.. Fick höra av hjärtat att han pratat med en klasskompis som bott på kristineberg i sju år och hon sa att d et gömmer knark här de som kommer upp från backen från statiol på cykel och svarta sopp påsar har vart i skogen och hämttat knarket. :S helt insane så det ska verkligen bli skönt att slippa det här området.


Så om exakt en månad är vi boende i den nya lägenheten och jag kan knappt bärga mig!



Nu sitter jag här med tandborsten i munnen och ska snart ta och möta upp min fina vän molle brolle vi ska dra till maxi för att handla lite ingridienser till bakning. :) Får väl se hur mycket bakning det kommer att bli med tanke på att när vi brukar sätta igång att det brukar bli en hel del bakning.. ;)

Julgodis ska de bli idag alla fall, så man har någonting att bjuda på när släkten kommer hit från jönköping den 20 på julfika :) Guuud vad roligt det ska bli!


Men nu måste jag ta och kila, så att molle brolle prolle behöver vänta på mig. :) Som hon näst in till alltid får göra. :p haha


Ciao ciao


Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards