Alla inlägg den 3 december 2009

Av neverleave - 3 december 2009 15:00

Jag är så fucking jäkla glad just nu och jag kan fan inte fatta att jag äntligen har kommit in.. Efter att ha sökt tre gånger till komvux för att läsa omvårdnad så har jag äntligen kommit in. :D Nu ska de firas!

Av neverleave - 3 december 2009 11:42

 


Jag sitter här och skrattar så att jag nästan kissar på mig, skade glädjen är ta mig sjutton den ända sanna glädjen! Och de som säger någonting annat har FEL.

Man kan verkligen ha roligt på andras bekostnad och de knäppa är att jag inte känner mig de minsta elak för att jag skrattar åt deras miss öde. Anna goes Evil! Mohahaha.


Jag sitter fortfarande i morgon rock och morgon frilla men vad sjuttsingen gör det, jag ska inte iväg från klockan 18.15 ikväll alla fall och ha matte. Känns som om mitt självförtreonde jag hade för några dagar sedan är som bort blåst och jag sitter här med så lite självförtroende som bara går att ha med det här med matten. Känns som om jag är hur långt som helst ifrån att klara matten och få må bra över att man klarat den. Känns som om klumpen i magen bara blir större och större. Aja det får gå som de går för att jag orkar inte ha den där klumpen i magen länge till. Det är verkligen jobbigt och betyngande att känna sådär. Men något jag verkligen ser fram emot nu är ju självklart flytten och jag är så högt upp i det blå just nu och sitter och kollar på en massa inredning hela tiden. Finns så mycket fint och jag kan ta och lova att det kommer att bli toppen fiint i våran nya lya. Där kommer jag och baby bo i många år tillsammans.


Vi har redan hunnit med att rensa en hel del saker som ska slängas och saker som ska ges bort till välgörenhet. Men det är en hel del saker till innan de är dags att börja packa på allvar. För vi bestämde att innan de är dags att ta och packa ner allt så ska vi ha rensat igenom de så att man har släkt allt som inte ska med. Annars är de väldigt lätt hänt att man får ner de saker i rena farten alla fall sen.

Nog pratat om flytten för en liten stund alla fall, jag tänkte bara fylla i att jag är världens lyckligaste flicka just nu och jag kan fortfarande inte riktigt förstå att allt de här händer i min verklighet.



Pussar och en massa kärlek från Anna

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards