Direktlänk till inlägg 22 oktober 2009

When love takes over

Av neverleave - 22 oktober 2009 21:45

Helt genom svettig, men jag orkar verkligen inte ta och gå och duscha idag för att somna med blött hår är som tjej , = håret åt alla håll dagen efter och hopplöst att göra iordning. Det blir en bad hair day rätt av!

Jag har nu hunnit packa klart min resväska och kan ni tänka er att det finns gott om plats i väskan kvar och jag som tog den minsta vi hade. BRAVO ANNA! Denna gången har jag tänkt över mina klädval och packat med en massa efter tänksamhet. Eller heter det så?

Jag har även lagt fram kläder för imorgon så att jag slipper lägga tid på det, vi åker ju ganska tidigt från Borås.. Redan klockan elva så om man vill sova lite extra så får man förbereda allt så bra som möjligt kvällen innan. Skönt att slippa springa runt på morgonen och vara stressad och bara ta det lugnt. Man mår nog bäst utav att göra så också.

När jag var hos M ikväll så ringde mamma och jag trodde nästan direkt att det var så att mamma skulle ringa och berätta att HV ledde emot Frölunda och vara på mig. Jag är väl inte sådär jätte stort fan utav hockey men det är en utav de få sporter jag faktiskt tycker om och som Jönköpingsbo kanske man skulle ta och hålla på HV men icke jag.. Jag ska vara lite outsider och hålla på Frölunda. Jag bryr mig inte så mycket om det går vidare eller inte men det är roligt när de vinner. Men det var inte det hon ville prata om utan hon ville se fall jag skulle komma fira henne på lördag tillsammans med mormor och min morbror + hans familj. Det är klart att jag kommer att komma, det är ju trotts allt min mammis födelsedag och inte vilken födelsedag som helst utan min älskade mammas 40 års firande.

Sedan bestämnde vi att jag åker hem antingen på måndag eller på tisdag då mamma sa att hon kunde betala min biljett hem. <3 tack snälla du! Mamma kan vara en underbar mamma när hon vill..


Jag vet inte hur det kommer att bli med bloggandet när jag är borta men jag kommer alla fall försöka slänga in lite små inlägg ett om dagen. Men jag kan inte lova något! Däremot lovar jag att ni kommer att få se massa utav bilder från dagarna i Jönköping på bloggen.


Nu ska jag ta och läsa mina vänners bloggar och se fall de har uppdaterat något och sedan ta och göra iordning mig för att kolla något på tv. Jag tror att jag ska lägga mig och kolla på inlåst som jag verkligen tycker är hur bra som helst. Då det faktiskt är sådana ugndomar samhället behöver satsa mera på. Nä men fy på mig jag bara babblar på.


God Natt & Sov Gott Mina Bloggläsare.<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av neverleave - 14 augusti 2010 18:14

" Det finns alltid en risk att den vi älskar inte längre vill leva med oss och till och med kanske börjar älska någon annan. Vi kommer aldrig kunna förhindra det, därför är det lika bra att våga tycka om och älska så ofta och så mycket som möjligt. D...

Av neverleave - 29 april 2010 11:21

Då vart det torsdagoch jag har min sista dag med brevid gång på ett kvällspass så att jag kan ta och lära mig hur det funkar på kvällarna också. =) Igår så flyttade jag mina grejer till norrahammar och jag måste säga att lägenheten vart hur bra som...

Av neverleave - 28 april 2010 12:44

Efter lite om och men den senaste tiden är det bestämt att jag ska bo hos pappa i Norrahammar tills det har löst sg med lägenhet för min del och även i sådana här tider visar det sig verkligen vilka i ens närhet som är äkta och oäkta. Så från och m...

Av neverleave - 24 april 2010 16:16

Ja det sista har verkligen vart en omtumlande tid i mitt liv och allting jag byggt upp rasade på en sekund. Men jag har bitit ihop även den här gången och visar mig stark inför dig och orörd. Jag vet inte om de är mest fel för mig eller emot dig då j...

Av neverleave - 7 april 2010 11:32

 Världen är ett pussel, varje människa är en bit. Motivet det är vackert, men jag hör inte dit. För jag har egna tankar, i färg med fel nyans. och jag försöker välja väg, men passar ingenstans ...

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards