Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av neverleave - 27 oktober 2009 21:11

Det blir ingen mer bloggning idag då jag inte mår speciellt bra. Jag har ont i magen och mår fruktansvärt illa. Imorgon blir det att ta sig till läkaren för att undersöka saken närmare. Nu får de vara nog med dessa magsmärtor och illamående. Jag har alltid haft problem med min mage men jag har aldrig haft den här typen utav magsmärtor tidigare så jag kan inte ens gissa mig till vad det beror på. :(


Jag hoppas på att må bättre i morgon så att jag kan ta och uppdatera bloggen om allt som hänt idag.. :)




Av neverleave - 27 oktober 2009 08:58

                   

'

Mormor & Jag



Älskade mammi



Styvpappa & Sigge



Lillasyster S



Jag




Söta Mormor



Lillebror J



Lillebror M



Lillebror Malte



Lillebror J & Jag

Av neverleave - 27 oktober 2009 08:39

Jag försökte blogga hela kvällen igår men inläggen ville inte publiceras och sedan blev jag så irriterad på att det inte funkade så att jag gav upp.

Efter vi vart och handlat på ica maxi bar det av till ÖB där vi handlade in lite små skit men det som det blev mest utav det var ju godiset. Märks att jag och A är sådana där stora godismonster. :)

Sedan när vi kom hem var vi båda två vrålhungriga så att vi bestämnde oss för att äta något smidigt, så det blev kamben och potatissallad. :) Mumsigt som attan!


 



Sedan blev det mest att sitta framför tv på kvällen. Eller just det ja jag pratade med M i telefon och hon ringde och frågade mig om jag och baby ville följa med och ta modell bilder i Göteborg. Och självklart vill vi det. :) Så den 29 November ska jag ta modell bilder och det bästa utav allt är att de inte kostar något att ta dem utan det kostar bara att framkalla bilderna. :) Jag ser verkligen fram emot att ta det där bilderna men det roligaste utav allt är ju att man ska ta med sig några ombyten och sedan ska man komma ostylad då de stylar en där. Wonderful! Får väl se hur det går för A då han också ska ha brunkräm i nyllet. ;)


Snart ska jag ta och göra iordning mig då jag fortfarande sitter i morgonrocken och A:s mamma kommer klockan tio och plockar upp mig för att vi två ska ta och åka till ikea. :) Länge sedan jag var där nu och det ska bli himmlans roligt att göra något jag och A:s mamma. Det händer ju inte så ofta längre!:/

Sedan när jag kommer tillbaka från ikea ska jag ta och umågs med min fina vän M, jag ska upp dit och hämta några öl till älskling som tack för hjälpen,  då han var katt och fiskvakt i helgen när de var i Vimmery. Sedan blir det väl en massa massa tjötande också såklart, som det alltid blir. :)

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards