Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av neverleave - 26 oktober 2009 15:15

Då vart jag i Borås igen. Jag hann inte med att sitta vid datorn och uppdatera bloggem en endaste gången, lite dåligt kanske men jag har verkligen haft fullt upp hela tiden. Fart och flängt över allt, men det har vart en aktiv helg och jag har inte legat på latsidan direkt. Jag har hunnit träffa hela släkten och var även uppe på tellus en snabbis när jag kom i fredags. :) Vart super roligt att få träffa er alla, dock har jag inte hunnit träffa mina vänner men jag får ta och åka snart igen och den gången får jag lägga mer tid på att träffa dem än att ta och träffa släkten kanske? Sedan har jag ju faktiskt inte heller träffat pappa men jag kände att jag inte ville och den gången han vill ses så får han ta och höra av sig till mig och inte tvärtom. Näe detta inlägget ska inte handla om tråkigheter så jag fortsätter berätta om min helg istället. Kameran har jag använt ganska flitigt och lovar att jag ska ta och lägga in bilder från helgen ikväll efter jag och A har vart och handlat. För nu är det verkligen hur tomt som helst här hemma och öppnar man kylen eller frysen ekar det. Så det är väl på tiden att vi åker och handlar och fyller på. Poff säger det när man fått pengar för allt ska betalas och sedan så ska de inhandlas mat och andra artiklar till hemmet. Surt surt!

Sedan köpte jag ju telefonen utav min systser och jag älskar den, det kommer att lite tid att lära sig hur den fungerar och att lära sig använda touchen men jag börjar redan komma in i det och känner att det kommer att gå hur bra som helst. Woho!


Snart är det dags att ta och gå ner till affären för att storhandla men jag är inte så pigg på att gå ner till affären när de verkligen ös regnar. Vi får ju skjuts hem utav C och kan därför ta och handla en massa på en gång istället för små omgångar. Och det är jag verkligen oerhört glad för, tack mina vänner som hjälper till.<3 Jag uppskattar det verkligen. :)

Sedan är ju frågan som alla andra dagar vad man ska göra för middag? Jag vet inte riktigt vad jag är sugen på men något finns de ju alltid som är lite extra gott. Jag tror att det kommer släppa när man går runt i affären och handlar och ser alla smaskigheter som finns där inne. Något jag känner för är lasagne men jag vet inte fall jag orkar ställa mig att göra det idag :/ , får nog ta och vänta med det till i morgon kanske.


Jag hinner inte skriva mer nu men jag återkommer senare idag och uppdaterar. :)

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards