Direktlänk till inlägg 21 oktober 2009

Everthing you not

Av neverleave - 21 oktober 2009 11:38

Jag skrev ett så bra inlägg och när jag skulle publisera det så hände det något med sidan och hur jag än gjorde så kom jag inte på bloggplatsens hemsida och jag hoppades på att det skulle hunnit publicerats men tydligen hade man inte sådan tur så nu får jag ta och skriva om inlägget! Bläää, som tur är så har jag inte något bättre för mig alla fall. Egentligen borde jag ta itur med disken från gårdagens middag och dagens frukost och sätta på mig lite kläder men det får vänta tills jag är klar med mitt inlägg. Så lets start!


Imorses så hade jag my love en riktig mys frukost tillsammans innan han tog bussen till skolan. Till frukost blev det frallor med ost ( de där frallorna jag pratade om igår ) sedan åt vi risgrynsgröt och drack té. Smaskens! Eftersom att vi inte kommer tillbringa helgen tillsammans så får vi ta våran helg lite tidigare tillsammans. Vi tog redan lite helg igår då vi kröp under täcket i soffan och gjorde iordning lite mys med film och godis. Mys mys! Senare sen på kvällen ringer mig styvmamma mig och vi pratar en massa och jag blir verkligen inte riktigt klok på människor och deras beteende ibland. De vågar säga saker på internet och sedan när de står face to face så blir de knäpptysta och kollar inte ens åt den andras personens höll. Herrejösses!

Hade inte världen varit en bättre plats om man sa snälla saker till varandra för istället försöka göra allt för att såra, skrämmas och jävlas med varandra. För alla behöver ju en hjälpande hand någon gång och den gången den här elaka människan behöver den kommer den människan förmodligen bränt de broar de måste gå över en gång.

Vem kan man egentligen lita på i denna hemska värld fylld med människor som är egosentriska och inte det minsta hjälpsamma så länge de inte behöver något tillbaka.

Blir bara ännu mer frustrerad när jag tänker på det och detta inlägget ska inte ta min energi till dessa människor. Så till något roligare istället.


Mobil telefonen jag vissade er igår är nu min och jag är verkligen lättad över att jag ska ha en ny mobil för att min telefon hänger ju inte med för fem öre längre och den yttre skärmen är ju inte rolig alls som inte vänder på sig när man snurrar på skrämen. Som tur är så kommer jag inte behöva stå ut med den sådär jätte länge till. Tack min prins som låter mig få en ny mobiltelefon fast vi egentligen inte har pengar till det. Skulle jag kunna beskriva min kärkek och lycka i ord skulle jag göra det men de är förstora för att kunna beskrivas. Därför försöker jag visa dig vad jag känner och min tacksamhet till att jag har en sådan underbar pojkvän som dig vid min sida. Jag älskar dig<3


Jag minns inte vad jag skrev mer i det förra inlägget som försvann så jag avrundar här och uppdaterar igen när jag kommer ihåg vad de var för något jag missat.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av neverleave - 14 augusti 2010 18:14

" Det finns alltid en risk att den vi älskar inte längre vill leva med oss och till och med kanske börjar älska någon annan. Vi kommer aldrig kunna förhindra det, därför är det lika bra att våga tycka om och älska så ofta och så mycket som möjligt. D...

Av neverleave - 29 april 2010 11:21

Då vart det torsdagoch jag har min sista dag med brevid gång på ett kvällspass så att jag kan ta och lära mig hur det funkar på kvällarna också. =) Igår så flyttade jag mina grejer till norrahammar och jag måste säga att lägenheten vart hur bra som...

Av neverleave - 28 april 2010 12:44

Efter lite om och men den senaste tiden är det bestämt att jag ska bo hos pappa i Norrahammar tills det har löst sg med lägenhet för min del och även i sådana här tider visar det sig verkligen vilka i ens närhet som är äkta och oäkta. Så från och m...

Av neverleave - 24 april 2010 16:16

Ja det sista har verkligen vart en omtumlande tid i mitt liv och allting jag byggt upp rasade på en sekund. Men jag har bitit ihop även den här gången och visar mig stark inför dig och orörd. Jag vet inte om de är mest fel för mig eller emot dig då j...

Av neverleave - 7 april 2010 11:32

 Världen är ett pussel, varje människa är en bit. Motivet det är vackert, men jag hör inte dit. För jag har egna tankar, i färg med fel nyans. och jag försöker välja väg, men passar ingenstans ...

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards