Direktlänk till inlägg 20 oktober 2009

Youre nobody until somebody loves you.

Av neverleave - 20 oktober 2009 12:05

Igår kunde jag verkligen inte somna än hur mycket jag verkligen försökte, helt omöjligt! Så somnade jag äntligen vid kvart över tre och några ynka timmar senare så vaknade jag igen och kunde verkligen inte somna om. :/ What a night! Så ikväll antar jag att jag kommer att somna som en stock men den lilla sömnen som jag har fått i natt. Jag kunde för de första inte somna för att jag hade en massa olika tankar som snurrade runt i huvudet på mig och sedan så mådde jag lite små illa, inte så att man behöver kräkas utan mer typen jag har ätit en kilo godis och mår illa. Så jag låg och kollade runt lite på mobiltelefoner då jag verkligen har besluts ångest över vilken telefon man egentligen ska ha. Men jag tror jag verkligen har bestämt mig nu för att ta och köpa min systers telefon. Knappt använd och sedan för en billig summa, perfekt! Så i helgen är de bestämt att jag ska ta och åka till Jönköping och umgås med nära och kära. Det är ju alltid roligt att åka till Jönköping och hälsa på. Det är alla fall bestämt att jag ska ta och sova hemma hos min moster en natt och sedan blir det nog att jag ska sova hemma hos min styvmamma, även om hon inte är det tekniskt sätt längre så kommer hon alltid att vara min styvmamma alla fall, oavsett vad liksom. Men det är inte bestämt ännu först måste jag ju ta och prata med henne om det. Jag tror inte att det kommer att vara något problem alls, sedan är det ju härligt att sova där just också för att man ska kunna umgås med sina små syskon. Man saknar ju dem mega mycket och sedan saknar man nog dem ännu mera när man vet att man inte kan träffa dem speciellt ofta.


Det härligaste är att jag skipper sitta på en buss och trängas med andra människor. Eftersom att min kompis M och hennes sambo ska åka till Vimmerby och hälsa på hennes syster så åker jag med dem både hem och dit! Det blir ju ingen omväg för dem då de åker förbi Jönköping påvägen dit. Så medan vi är borta får min käraste hjälpa sina föräldrar att flytta och kolla till M:s kisste bebbar. Nåväl  att katter brukar ta och klara sig hyffsat bra alla fall men lite tillsyn och lek behöver de ju alltid. Sedan är de ju också viktigt att man byter deras vatten och ser till att det har mat så att det klarar sig.


Idag har jag inte några direkta stora planer. Jag har tänkt att snart ta en dusch alla fall och snygga till mig för att sedan gå ut och gå en sväng och ta en runda förbi ica maxi för att hämta ut ett packet och handla lite bröd och mjölk då de är slut. Får väl se hur det blir med mjölken då den är ganska tung att bära upp för den jäklans backen till kristineberg. Om inte annat får jag köpa en mjölk i kiosken när jag är på väg hem. Annars idag blir det väl lugnt jag ska ta och plugga matte som oom det inte fanns någon morgon dag! Sedan har jag vart sugen på köttfärslimpa, potatis och brunsås sedan igår så det tänker jag baske mig ta och göra idag. Mumma!


Tänkte också ta och berätta att jag länkat till mina vänners blogg och min favorit blogg på sidan under rubriken länkar. Så om ni känner för att ta och läsa lite annat och kanske hitta er favorit blogg, aah om man inte har min blogg som sin favorit blogg. Vilket jag hoppas att mina läsare har!


Jag känner mig verkligen äcklig och svettig nu så jag ska verkligen ta en lång och varm dusch om vi nu har fått tillbaka vårt varmvatten som har krånglat en tag. Det konstigaste är att det har gått att få varm vatten över allt annars i lägenheten förutom i duschen. Mysko som tusan!



telefonen jag ska köpa utav min syster när jag är i Jönköping i helgen.. En samsung F 480


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av neverleave - 14 augusti 2010 18:14

" Det finns alltid en risk att den vi älskar inte längre vill leva med oss och till och med kanske börjar älska någon annan. Vi kommer aldrig kunna förhindra det, därför är det lika bra att våga tycka om och älska så ofta och så mycket som möjligt. D...

Av neverleave - 29 april 2010 11:21

Då vart det torsdagoch jag har min sista dag med brevid gång på ett kvällspass så att jag kan ta och lära mig hur det funkar på kvällarna också. =) Igår så flyttade jag mina grejer till norrahammar och jag måste säga att lägenheten vart hur bra som...

Av neverleave - 28 april 2010 12:44

Efter lite om och men den senaste tiden är det bestämt att jag ska bo hos pappa i Norrahammar tills det har löst sg med lägenhet för min del och även i sådana här tider visar det sig verkligen vilka i ens närhet som är äkta och oäkta. Så från och m...

Av neverleave - 24 april 2010 16:16

Ja det sista har verkligen vart en omtumlande tid i mitt liv och allting jag byggt upp rasade på en sekund. Men jag har bitit ihop även den här gången och visar mig stark inför dig och orörd. Jag vet inte om de är mest fel för mig eller emot dig då j...

Av neverleave - 7 april 2010 11:32

 Världen är ett pussel, varje människa är en bit. Motivet det är vackert, men jag hör inte dit. För jag har egna tankar, i färg med fel nyans. och jag försöker välja väg, men passar ingenstans ...

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards