Direktlänk till inlägg 19 oktober 2009

Kärlek handlar om att ständigt förlåta - och bli förlåten.

Av neverleave - 19 oktober 2009 16:21


 





Nu sitter jag här ingen och har tänkt att jag ska ta och skriva ett lite mer seriöst inlägg en vad jag gjorde tidigare idag då jag hade lite bråttom då jag skulle iväg och äta frukost hemma hos min vän M.

Efter det har jag vikt den rena tvätten från igår och sedan har jag tagit en fika med M och pratat om hur det första besöket hos barnmorskan gick för hennes del. :) Sedan kollade vi lite på nätet efter barnvagn och vi har fått oss ett och annat skratt över hur fula barnvagnar det faktiskt finns och vilka överpriser vissa sätter på sakerna de ska försöka sälja. Man blir verkligen fulloskratt när de vill ha 3000 kr för en vagn är från 99. Vilka människor det finns asså!


Jag blir gaaaaalen på att min telefon flippat ut då jag har en nokia med en lika som man vrider upp så ska skärmen följa med och byta till åt rätt håll men det gör den inte längre så allt i min telefon blir upp och ner. Men som det ser ut nu ska jag ta och köpa min lillsysters telefon, en samsung f 480. Men jag och min pojkvän ska ta och prata om det när han slutat skolan och kommer hem sen. :) Även om vi egentligen inte har pengarna till en telefon just nu så måste vi verkligen ta oss råd för det här går verkligen inte, för de är ju inte speciellt simpelt att läsa smsen osv upp och ner och man får vända telefonen upp och ner för att man ska kunna läsa. Crazy shiiit!

Snart ska jag väl ta mig kraft och sätta mig och läsa lite matte och komma i fatt det som jag ligger efter. Men energin finns inte riktigt där och jag känner mig illa mående och fryser så jag hoppas inte att jag håller på att bli sjuk! För det har jag verkligen inte för just nu .. eller rättare sagt när har man det? Näe skämt och sido..


Undra vad man ska ta och laga till middag idag, jag tror att det får ta och bli något väldigt simpelt och jag slänger ihop något jäkla smidigt för att jag vet ju inte riktigt när min älskade kommer att komma hem.. Tycker verkligen synd om honom nu när han har så mycket i skolan. :/ men han är så duktig och står i så han kommer klara redovisningen imorgon hur bra somo helst.. Jag är så stolt över honom .. :)






 
 
Ingen bild

moster

19 oktober 2009 21:31

lite nyfiken när e det beräknat att Malin ska ha?? äldre barnvagnar får man ganska mkt för då många nu vill ha dom om de e i bra skick,,fattar inte att man vill ha en sån men kolla tradera bra priser på nya om man inte vill ha märkesvagn. Hur mkt har hon tänkt att lägga på en vagn?
kramar

 
Ingen bild

anna

20 oktober 2009 01:02

Hej moster!
Jag hade aldrig lagt den summan på en så gammal barnvagn.. :/ hon ska ha i början utav sommaren så hon har inte gått speciellt länge.. Hon har sagt 2000 , men jag vet inte om man får så mkt till barnvagn för den summan..

 
Ingen bild

moster

20 oktober 2009 18:27

jo man kan få en hyfsad vagn för 2000 kr på blocket men de e klart vi gav 9000 för våran :) har en kompis som köpte sin på blocket för 2000 en brio o den va fin tycker jag. Längtar efter helgen o få umgås med dig o du ska veta att du får va här hela helgen om du vill/behöver,,,,som sagt vårt hus e alltid öppet för dig o din goa adrian.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av neverleave - 14 augusti 2010 18:14

" Det finns alltid en risk att den vi älskar inte längre vill leva med oss och till och med kanske börjar älska någon annan. Vi kommer aldrig kunna förhindra det, därför är det lika bra att våga tycka om och älska så ofta och så mycket som möjligt. D...

Av neverleave - 29 april 2010 11:21

Då vart det torsdagoch jag har min sista dag med brevid gång på ett kvällspass så att jag kan ta och lära mig hur det funkar på kvällarna också. =) Igår så flyttade jag mina grejer till norrahammar och jag måste säga att lägenheten vart hur bra som...

Av neverleave - 28 april 2010 12:44

Efter lite om och men den senaste tiden är det bestämt att jag ska bo hos pappa i Norrahammar tills det har löst sg med lägenhet för min del och även i sådana här tider visar det sig verkligen vilka i ens närhet som är äkta och oäkta. Så från och m...

Av neverleave - 24 april 2010 16:16

Ja det sista har verkligen vart en omtumlande tid i mitt liv och allting jag byggt upp rasade på en sekund. Men jag har bitit ihop även den här gången och visar mig stark inför dig och orörd. Jag vet inte om de är mest fel för mig eller emot dig då j...

Av neverleave - 7 april 2010 11:32

 Världen är ett pussel, varje människa är en bit. Motivet det är vackert, men jag hör inte dit. För jag har egna tankar, i färg med fel nyans. och jag försöker välja väg, men passar ingenstans ...

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards