Direktlänk till inlägg 15 oktober 2009

The hardest moments

Av neverleave - 15 oktober 2009 13:19

Jag är hemskt ledsen över att jag inte har skrivit någonting fram tills nu. Jag har ju donat en massa i lägenheten och umgås med min kära vän M en stund idag så tiden har inte riktigt räckt till för en tidig uppdatering. Men bättre sent än aldrig brukar man ju säga. ;)

Jag lovade ju igår att jag skulle starta med att starta om hur det är att leva med ett vuxet barn till en alkoholist men internet vägrade att funka och jag gav upp att få det att funka så idag ska jag skynda mig baskemig för att få in det Jag tror att det kommer att hjälpa mig ganska mycket på traven och jag hoppas på att det kommer att kunna hjälpa fler en mig själv en bit på traven.


idag är det ju som alla vet redan torsdag och mina torsdagar består ju av en kvällskurs i matte A så ikväll ska jag sitta i skolbänken och räkna en massa svåra mattetal. Men innan jag ska på matte lektionen måste jag hitta något ställe där man kan ta och köpa en gradlinjal till kapitlet vi håller på med just nu eller som rättare sagt redan idag skulle vart färdigt men jag satte mig igår och skulle börja med det men jag hade inte en tanke på att jag skulle behöva en gradlinjal så min matte lärare får bli hur som som han vill för att jag inte kommit längre en vad jag gjort. Får bli destumera matte nästa vecka så att jag kommer att hinna i kapp de andra. :)


Efter matten ikväll ska jag ta och gå till ica och handla lite inför helgen och veckan som kommer,  jag får alltid vänta på bussen i över 20 minuter så jag har tid på mig att gå och handla då det stänger vid 10. :) Sedan är det ju alltid härligt att inte behöva göra sådana saker på helgen då man oftast vill ta det lugnt men umgås med alla nära och kära och vill lägga tiden på något annat. Ja för hur roligt är det att gå och handla och bränna pengar på något som är så tråkigt. usch! Men det är ju verkligen nödvändigt för att man ska överleva , för mat behöver ju alla.


Nu ska jag ta och avrunda de här inlägget och börja på det andra inlägget så att jag hinner bli klar med det innan jag måste ta och fixa allt för att dra till skolan. De borde finnas fler timmar på ett dygn så man skulle hinna med lite till om dagarna.





 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av neverleave - 14 augusti 2010 18:14

" Det finns alltid en risk att den vi älskar inte längre vill leva med oss och till och med kanske börjar älska någon annan. Vi kommer aldrig kunna förhindra det, därför är det lika bra att våga tycka om och älska så ofta och så mycket som möjligt. D...

Av neverleave - 29 april 2010 11:21

Då vart det torsdagoch jag har min sista dag med brevid gång på ett kvällspass så att jag kan ta och lära mig hur det funkar på kvällarna också. =) Igår så flyttade jag mina grejer till norrahammar och jag måste säga att lägenheten vart hur bra som...

Av neverleave - 28 april 2010 12:44

Efter lite om och men den senaste tiden är det bestämt att jag ska bo hos pappa i Norrahammar tills det har löst sg med lägenhet för min del och även i sådana här tider visar det sig verkligen vilka i ens närhet som är äkta och oäkta. Så från och m...

Av neverleave - 24 april 2010 16:16

Ja det sista har verkligen vart en omtumlande tid i mitt liv och allting jag byggt upp rasade på en sekund. Men jag har bitit ihop även den här gången och visar mig stark inför dig och orörd. Jag vet inte om de är mest fel för mig eller emot dig då j...

Av neverleave - 7 april 2010 11:32

 Världen är ett pussel, varje människa är en bit. Motivet det är vackert, men jag hör inte dit. För jag har egna tankar, i färg med fel nyans. och jag försöker välja väg, men passar ingenstans ...

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards