Direktlänk till inlägg 29 oktober 2009

Vilken härlig dag.

Av neverleave - 29 oktober 2009 22:35

Måste bara säga att jag har haft en helt underbar dag.

Lunchen tillsammans med svärföräldrarna idag var helt underbar, vi gick och åt på ett litet mysigt ställe som ligger precis vid viskan som heter vinci och maten var helt underbart god. Efter vi ätit så kramde vi A:s pappa hejdå för att han skulle tillbaka till jobbet och vi tre som var kvar gick upp till svärföräldrarnas nya lägenhet för att ta och kolla se hur det blev efter att de flyttat in. Ja sedan så berodde det ju också på att jag behövde lite hjälp med matten som vi följde med svärmor hem. Jag är verkligen lyckligt lottad som har en svärmor som är mattelärare, de kan ju inte vara många som har den turen menar jag. ;) Tack för hjälpen K och allt känns mycket klarare nu när de gäller geometri. Jag hoppas att det kommer att kännas lika bra på provet nästa vecka. Men de ska nog inte vara några problem. För i helgen ska vi ju åka ner till stugan tillsammans med dem för ha en mysig helg tillsammans i Varberg. Hoppas på att de kommer att vara lite små kyligt väder för att vi ska kunna elda i brasan och sitta med filtar och dricka té och snacka en massa skit. Hur mysigt som helst!

Vi kommer att vara borta hela helgen så att det kommer inte att bli någon uppdatering denna helgen heller utan uppdateringen om helgen kommer nog att ta och komma på söndag kväll då vi nog är hemma igen. :) och jag hoppas på att jag kommer att komma ihåg att ta lite bilder för de är ju alltid roligt att ha, och sedan vill jag ju visa er hur fin stugan faktiskt är. Måste verkligen komma ihåg att packa ner den!

Jaja nog med ordbajs känner att det inte blir något vettigt utav detta inlägg då jag mest skriver en massa skärp. Men det får ni nog ta och stå ut med för att jag har lite saker till att skriva om.


Tillbaka till dagen och hur min kväll har varit, när jag och baby kom hem ifrån hans mamma så blev det att ställa sig och göra mat. Idag blev det chili corn carne och ris då det inte fanns tillräckligt med potatis hemma. Men det var super gott ändå. Sedan satt vi i soffan och mös och kollade på tv och käkade chips + dipp.

Alltid lika mysigt att sitta tätt in till varandra och baby håller om mig och vi sitter och skrattar tillsammans och bara njuter utav tillfället. <3 När man tänker på det så fylls man utav glädje och kärlek och känner att mab verkligen är lyckligt lottad som har fått träffa en så fantastisk och underbar kille som verkligen ställer upp för mig och skyddar mig i alla lägen. Jag har funnit min trygga hamn i livet och jag hoppas på att jag alltid kommer att kunna se tillbaka på livet och minnas det med lycka mellan mig och min älskade.


Innan det är dags för sängen tänkte jag ta och skriva ett inlägg till om en helt annan sak en vad detta inlägget har handlat om.

För de måste jag ta och orka, jag måste ju låta er ha något att läsa medan jag är borta över helgen.. Kommer ju självklart att skriva något inlägg imorgon innan jag drar till Varberg.  Ja egentligen borde jag ta och lägga mig och försöka sova för imorgon har jag tvättid klockan sju på morgonen och det är ju mindre trevligt. Men men, bara att ta och bita ihop. :)


Puss & kram

 
 
Christina

Christina

30 oktober 2009 08:29

Svar:
Hejhej!
Nej jag vet tyvärr inte var man kan köpa Edward Cullen-trosorna,men jag letar ;)
Kram
Christina!

http://mytwilight.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av neverleave - 14 augusti 2010 18:14

" Det finns alltid en risk att den vi älskar inte längre vill leva med oss och till och med kanske börjar älska någon annan. Vi kommer aldrig kunna förhindra det, därför är det lika bra att våga tycka om och älska så ofta och så mycket som möjligt. D...

Av neverleave - 29 april 2010 11:21

Då vart det torsdagoch jag har min sista dag med brevid gång på ett kvällspass så att jag kan ta och lära mig hur det funkar på kvällarna också. =) Igår så flyttade jag mina grejer till norrahammar och jag måste säga att lägenheten vart hur bra som...

Av neverleave - 28 april 2010 12:44

Efter lite om och men den senaste tiden är det bestämt att jag ska bo hos pappa i Norrahammar tills det har löst sg med lägenhet för min del och även i sådana här tider visar det sig verkligen vilka i ens närhet som är äkta och oäkta. Så från och m...

Av neverleave - 24 april 2010 16:16

Ja det sista har verkligen vart en omtumlande tid i mitt liv och allting jag byggt upp rasade på en sekund. Men jag har bitit ihop även den här gången och visar mig stark inför dig och orörd. Jag vet inte om de är mest fel för mig eller emot dig då j...

Av neverleave - 7 april 2010 11:32

 Världen är ett pussel, varje människa är en bit. Motivet det är vackert, men jag hör inte dit. För jag har egna tankar, i färg med fel nyans. och jag försöker välja väg, men passar ingenstans ...

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards